Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دوره آموزش عمومی دوره شکوفایی استعداد‌های برتر در نوجوانان است، گفت: توجه بیش از اندازه به این موضوع نوعی عطش کاذب و ناپایدار ایجاد می‌کند که اهداف آموزش عمومی را در معرض خطر قرار می‌دهد. ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح اندیشکده دانش‌پژوهان جوان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در آموزش عمومی مطرح است بحث شناسایی و پرو v.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ش. استعداد‌های درخشان است، گفت: دوره آموزش عمومی T. دوران شکوفایی و دوره طلایی استعداد‌های برتر در نوجوانان است.

وی ادامه داد: توجه بیش از اندازه به این موضوع نوعی عطش کاذب و ناپایدار ایجاد می‌کند که اهداف آموزش عمومی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: به نظر بنده در سال‌های گذشته و تاکنون به تنوع‌بخشیدن مدارس و گروه گروه کردن بچه‌ها در آموزش عمومی بیشتر توجه کرده‌ایم که باید این خطا را کاهش دهیم و تعادل را برقرار کنیم.

بطحایی با ابراز امیدواری از اینکه این اندیشکده در آینده محل شناسایی و پرورش استعداد‌های درخشان باشد، تأکید کرد: این اندیشکده می‌تواند به عنوان اتاق فکری در پیدا کردن راه حل برای مسائلی که امروز در آموزش و پرورش با آن مواجه هستیم، عمل کرده و نسخه تجویز کند.

وی خاطرنشان کرد: توقعی که از این اندیشکده داریم این است تا راه حل برای حوزه پرورش استعداد‌های درخشان پیدا کند و تأکید داریم تا از جهت ساختاری از بخش غیردولتی نیز استفاده شود تا بتوانیم از پتانسیل عظیمی که در این خصوص وجود دارد، بهره ببریم.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه یکی از کارکرد‌های مهمی که این اندیشکده باید داشته باشد این است که به یک ساختار تشریفاتی تبدیل نشود، گفت: این اندیشکده باید شبکه‌ای از مدال‌آوران، سیاست‌گذاران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل دهد و بتواند این شبکه را راهبری کند.

بطحایی با تأکید بر اینکه اندیشکده دانش‌پژوهان جوان باید راه جلب مشارکت را در پیش گیرد، یادآور شد: ما در بخش دولتی برای کمک همه جانبه اعلام آمادگی می‌کنیم و وظیفه داریم از شما پشتیبانی کنیم ضمن اینکه از دانشکده‌ها و دانشگاه‌های تخصصی نیز می‌توانند در شورای راهبری این اندیشکده استفاده کنیم و ظرف یکی دو ماه آینده نیز باید نقشه راه این اندیشکده مشخص شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدارس متعدد استعداد برتر دوره آموزش استعداد درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان