Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه صدور مجوز برای استفاده از سکوهای بین طبقه اول و دوم ورزشگاه نقش‌جهان برای دیدار سپاهان و پرسپولیس را تکذیب کرد. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، موضوع استفاده و یا عدم استفاده از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان برای دیدار حساس 18 آذرماه سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر همچنان نقل محافل ورزشی و هواداران سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد و احمد سعیدبخش معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه اصفهان نیز امروز با ارسال نامه‌ای خطاب به اکبر کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از وی خواسته است درباره اینکه آیا باشگاه سپاهان در بازی روز یکشنبه اجازه استفاده از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان را دارد و یا خیر، اظهارنظر کند و این موضوع به اطلاع شرکت فولادمبارکه برسد.

در همین حال امروز اخبار مبنی بر احتمال استفاده از سکوهای بین طبقه اول و دوم ورزشگاه نقش‌جهان که حدود 8 هزار صندلی است در فضای مجازی منتشر شد.

اصفهان| شرکت توسعه اجازه ندهد طبقه دوم نقش‌جهان بازگشایی نمی‌شود؛ ورزشگاه بیمه نداردحضور مسئولان شرکت توسعه در اصفهان برای تایید طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهاناختصاصی| جزئیات آماده‌سازی طبقه دوم و پارکینگ ورزشگاه نقش‌جهان

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره این اخبار اظهار داشت: امکان این کار وجود ندارد، چون اگر در این قسمت تماشاگران مستقر شوند، می‌توانند به راحتی از پله‌ها بالا بروند که بسیار خطرساز است و امکان کنترل جمعیت وجود ندارد.

سعیدبخش گفت: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی باید درباره ایمنی استفاده از طبقه دوم ورزشگاه و اینکه خطری تماشاگران را تهدید نمی‌کند، به ما اطمینان دهد. تا زمانی که این شرکت این مجوز را به ما ندهد، به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم حتی یک تماشگر به طبقه دوم برود.

وی افزود: نمی‌توانیم برای خود مسئولیت ایجاد کنیم، چون اگر کوچک‌ترین اتفاق ناگواری برای کسی بیفتد ما مسئول هستیم.

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها به اشتباه نوشته‌اند که عدم نصب چادرها و ژنراتور مانع بهره‌برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان است، در صورتی که چنین چیزی نیست و تنها بحث ایمنی در میان است.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار ساختمان قدیمی سه طبقه روی دو کارگر خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه ریزش آوار در خیابان عارف ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به سازمان آتش نشانی اصفهان گزارش و اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره شش و هفت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در پی این حادثه دو کارگر زیر آوار گرفتار شده بودند که نفر اول با جراحت جزئی از زیر آوار خارج و نفر دوم که بر اثر حجم زیاد آوار ناشی از دیوار و سقف ۱۲ متری با جراحت بیشتر از ناحیه سر، کمر و دو پا مواجه شده بود، پس از ایمن‌سازی محل از زیر آوار آزادسازی و تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حادثه مذکور بر اثر تخریب غیراصولی و مهاربندی نشدن ساختمان قدیمی سه طبقه رخ داده بود و این عملیات تا ایمنی کامل محل بیش از شش ساعت به طول انجامید.

کد خبر 749602

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟