Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:03:47 GMT

گران‌فروشی بیشترین تخلف صنوف در تهران است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۹۵۰۱

گران‌فروشی بیشترین تخلف صنوف در تهران است

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه گران‌فروشی بیشترین تخلف صنوف در تهران است گفت: فروش گوشت منجمد با کارت ملی تصمیم تعزیزات نیست. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران، با اشاره به فروش گوشت منجمد در برخی فروشگاه‌ها با کارت ملی اظهار داشت: اقدام برخی فروشگاه‌ها جهت فروش گوشت منجمد با کارت ملی تصمیم تعزیرات نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تعزیزات فقط در بحث قیمت‌ها نظارت می‌کند و اگر تخلفی از حیث تقلب، کم‌فروشی و گران‌فروشی وجود داشته باشد برخورد قاطع می‌کنیم به عنوان مثال برخی گوشت منجمد را به جای گوشت گرم می‌فروشند و یا گوشت گرم وارداتی را با عنوان گوشت داخلی به فروش می‌رسانند اداره تعزیزات ورود پیدا می‌کند اما اینکه با کارت ملی اقدام به فروش گوشت کنند نه درست است و نه برخورد با آن در چارچوب تعزیرات است.

تدابیر ویژه دولت برای کاهش قیمت یا توقف گرانی کالاهای پرمصرفشورای اقتصاد عامل گرانی قندوشکر در سال 98آمار بانک مرکزی؛ گرانی 15 تا 62 درصدی کالاهای اساسی در یک سال

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان تهران افزود: در همه صنوف شاهد تخلف هستیم که عمدتاً مربوط به گران‌فروشی است که گلایه‌مندی مردم بیشتر در زمینه گران‌فروشی کالاهای اساسی است.

اسفنانی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی همچون گوشت، میوه، نان و غیره سبب شده این کالاها از سبد خرید مردم کاهش و یا حذف شود که نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان