Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به قانون چک، گفت: شرایط سختی برای صادرکننده چک گذاشته شده و باید واحدهای تولیدی کمتر از چک استفاده کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیایید.

به گزارش ایسنا، جعفر بدری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بروجرد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست چون در شرایط عادی نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: عمده اختلاف بین بانک و تولیدکننده است که در این راستا باید چاره‌اندیشی شود.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: باید فرصت در اختیار تولیدکننده باشد تا فعالیت خود را بیشتر کند.

بدری گفت: در حال حاضر بهترین فرصت برای تولیدکننده است که تولید خود را افزایش و کیفیت را بالا ببرد، نباید در این شرایط به تولیدکننده فشار آورد و باید از واحدهای تولید پشتیبانی کرد تا به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به تملیک واحدهای تولیدی توسط بانک، افزود: این روش غلطی است که بانک یک واحد تولیدی را که با حداقل امکانات کار می کند تعطیل کند باید خریدار جدید برای آن بیاورد تا خریدار تولید را افزایش و به کار خود ادامه دهد.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: اگر فرصتی به واحدهای تولیدی که با اندک امکانات در حال تولید هستند، داده شود می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

بدری تصریح کرد: نباید واحد تولیدی پلمپ و رها و از تولید متوقف شود.

وی با اشاره به بند "و" تبصره 16 قانون بودجه، افزود: از این فرصت کنیم تا تولیدکنندگان از آن استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به قانون چک، ادامه داد: شرایط سختی برای صادرکننده چک گذاشته شده و باید واحدهای تولیدی کمتر از چک استفاده کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیایید.

بدری اضافه کرد: هر واحد تولیدی باید مشاوره حقوقی انجام دهد و از ظرفیت قانونی استفاده کرده تا کارها را راحت‌تر انجام دهند.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چک رئیس کل دادگستری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور