Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته اول لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور روز جمعه ۱۶ آذر ماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

کیمیا کاشت کردستان نماینده استان در این رقابت ها با تیم های آلومنیوم اراک، هیات هندبال خرم آباد و مقاومت البرز هم گروه است.

دور اول این رقابت ها در چهار گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شده و در دور دوم تیم ها به صورت متمرکز به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیا کاشت کردستان در هفته اول این رقابت ها راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی سالن شهید چراغوند لرستان با هیات هندبال خرم آباد دیدار می کند.

محمد عرفان سعیدی، لقمان علیمحمدی، شاهو ایل بیگی، سامان ملایی، هیات رضوی محمد رحمتی، پوریا پرویزی، ماجد کریمی، کیومرث کرمی، دانیال ساعد موچشی، سید آرام سلامی، سهند مرادی، پوریا کریم نژاد، نیما صادقی، متین خضری، آریان علی پناه به عنوان بازیکن و جمال قادریان زاده، جمال الدین مردوخی و خبات نوروزی به ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست ترکیب تیم کیمیا کاشت کردستان تشکیل می دهند.

کد خبر 4475739

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول هندبال ورزش و جوانان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی

عبدالباسط فلاحی شناگر کردستانی، مدال‌های رنگارنگ رقابت‌های قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده جوانان را درو و یک رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.

 وی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

 رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند