Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد جعفری دبیر برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات کیک بوکسینگ در دو بخش هنرهای فردی و گروهی قهرمانی استان اصفهان ، یادواره شهید خردسال حادثه تروریستی محمدطاها اقدامی با رقابت بیش از 650 ورزشکار و معرفی برترین ها در مجموعه ورزشی تختی شاهین شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دوره از مسابقات در دو روز پیاپی ویژه بانوان و آقایان در گروه های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان سراسر استان برگزار گردید.
جعفری گفت : در نتیجه این مسابقات 100 نفر به عنوان برترین ها به منظور شرکت در اردوی تیم منتخب استانی معرفی شدند که تیم آکادمی نوید نیز توانست با 46  نشان رنگارنگ خوش بدرخشد.

انتهای پیام/م

رقابت بیش از 650 ورزشکار در مسابقات استانی ورزش های رزمی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، مس رفسنجان و هوادار تهران در کنار دو تیم آلومینیوم اراک و چادرملوی اردکان ترکیب هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی جام حذفی ایران را تشکیل می دهند.

طرفداری- چند نکته از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران را با هم مرور می کنیم.

فقط استان کرمان در این مرحله از مسابقات 2 نماینده دارد: گل گهر و مس نمایندگان این استان هستند در حالی که استان پرجمعیت تهران تنها تیم هوادار را در این مرحله دارد. سپاهان، ملوان و تراکتور تنها تیمهایی هستند که قبلا قهرمان مسابقات جام حذفی شده اند. به جز چادرملوی اردکان، هر هفت تیم دیگر جزو تیمهای حاضر در مسابقات لیگ برتر کشورمان هستند. در بین تیمهای مورد اشاره، تنها سپاهان در سال گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است. بیشترین دوره بی شکستی را در لیگ برتر و جام حذفی در بین تیمهای مورد اشاره، تیم مس رفسنجان دارد که 9 هفته در مسابقات مختلف شکست نخورده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند