Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش وپرورش استان گفت:این کارگاه با شرکت ۲۵۰ نفر ازمدیران، مشاوران، معاون دبیر ومراقبان سلامت مدارس به مدت ۳ روز در شهرستان باشت برگزار می‌شود.
ابراهیم رستار با بیان اینکه این طرح با هدف تامین وارتقای مراقبت‌های اجتماعی از دانش آموزان با رویکرد علمی واستقرار نظام جامع مراقبت اجتماعی برای دانش آموزان وتاکید در مدرسه، خانواده ومحله اجرا می‌شود
افزود:ایجاد نظام شناسایی دانش آموزان آسیب پذیر وآسیب دیده وتوسعه مداخلات حمایتی وتوانمند سازی دانش آموزان وظرفیت سازی جهت افزایش محافظت کننده وکاهش عوامل مخاطره انگیز دانش آموزان در مدرسه، خانواده ومحله با مشارکت دیگر نهاد‌ها وسازمان‌ها از دیگر اهداف این طرح است
وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت آزمایشی در ۱۴۷ آموزشگاه شهرستان‌های بویراحمد، گچساران وباشت برگزار می‌شود اضافه کرد:بیش از  هفت هزار دانش آموز زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش وپرورش شهرستان باشت نیز در این آئین گفت:۳ هزار و ۹۰۰ نفر از دانش آموزان هر سه دوره تحصیلی این طرح در ۱۳۰ آموزشگاه شهرستان باشت اجرا می‌شود.
نظری افزود:با توجه به وجود آسیب‌های جسمی وروحی فراوان در جوامع فعلی استفاده همگانی از فضای مجازی واجرای نقشه‌های شوم دشمن برای انحراف جوانان ونوجوانان لزوم اقدامات پیشگیرانه را ضروری می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کارگاه آموزشی طرح نماد نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان شهرستان باشت مشاوران مدیران مراقبان نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی نعیمی صبح دوشنبه در اولین دوره آموزشی تکمیلی برای دانش‌آموزخبرنگاران اردبیلی اظهار کرد: اولین دوره آموزشی متمرکز و تکمیلی دانش‌آموزخبرنگاران پانا امروز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره توسعه و گسترش سواد رسانه‌ای در بین دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری و در راستای اهداف سازمان دانش‌آموزی در راستای نقش‌آفرینی اثربخش در قالب بسته تحولی «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» و «هر مدرسه یک خبرنگار» است.

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این دوره آموزشی با حضور ۱۶۵ دانش‌آموز علاقمند به حرفه خبرنگاری که از بین ۸۵۰ نفر از دانش‌آموزانی که در دوره مقدماتی، حد نصاب نمره را کسب کرده بودند در محل کانون فرهنگی - تربیتی شهید رجایی اردبیل برگزار شد.

نعیمی تصریح کرد: در این دوره آموزشی، موضوعات خبرنویسی، گزارش‌ خبری، عکاسی، فیلمبرداری خبری و تدوین توسط مدرسان استانی تدریس شد.

وی ادامه داد: به تمام شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی در صورت موفقیت در آزمون عملی، گواهینامه پایان دوره و کارت افتخاری خبرنگاری اعطا خواهد شد.

نعیمی بیان کرد: دانش‌آموزان آموزش‌دیده پس از پایان دوره به عنوان خبرنگار دانش‌آموز در محل تحصیل و سکونت خویش نسبت به تهیه گزارش و خبر اقدام خواهند کرد.

مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: بر اساس داده‌های آماری در سامانه نورینو تاکنون ۸۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان این استان برای عضویت در خبرگزاری پانا ثبت‌نام کرده‌اند.

در این برنامه با نواختن زنگ رسانه نمونه گزارش‌های ویدئویی تهیه شده توسط خبرنگاردانش آموزان پخش و از دانش‌آموزخبرنگاران فعال پانا تجلیل شد.

کد خبر 6097931

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی