Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در حاشیه آیین افتتاح این طرح که به صورت ارتباط زنده ویدئویی با رئیس جمهوری بهره برداری شد اظهار داشت: این هتل با زیربنای سه هزار و 500 مترمربع در هفت طبقه ساخته شده است.
محمد جهانشاهی افزود: 2 طبقه از این هتل برای اقامت حدود 150 نفر در 24 واحد اتاق و سوییت، 2 طبقه سالن پذیرایی و چندمنظوره با ظرفیت یک هزار نفر، یک طبقه سالن غذاخوری و رستوران، فروشگاه صنایع دستی، کافی ‌شاپ و توقفگاه خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز داشت: برای ساخت و تجهیز این طرح 600 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و با راه اندازی این هتل، زمینه اشتغال 25 نفر فراهم می شود.
جهانشاهی افزود: تمامی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی این هتل به صورت هوشمند با کنترل از راه دور، تحت شبکه در سراسر مجموعه قابل استفاده و کنترل است.
وی گفت: برخورداری از شبکه تصفیه فاضلاب حاصل از مصرف آب هتل و سامانه کنترل هوشمند، از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل محسوب می شود و آب حاصل از تصفیه فاضلاب هتل برای مصارف کشاورزی، باغداری و فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به گفته وی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش میزان کارایی تجهیزات، ارتقای سطح ایمنی و رفاه میهمانان، ارتقای کیفیت سرویس‌دهی به میهمانان، انعطاف‌پذیری و سهولت کنترل در سامانه مدیریت هتل از دیگر مزایای این هتل هوشمند است.
جهانشاهی، کاهش نیروی انسانی و هزینه‌ها، برقراری ارتباط برخط هر اتاق با واحد پذیرش و سایر قسمت‌های هتل، تشخیص حضور یا غیبت میهمان در هتل از سوی پذیرش، ثبت تمامی گزارش های مربوط به تردد میهمانان به صورت خودکار را از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این هتل مطرح کرد.
به گزارش ایرنا، شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیهشر در 30 کیلومتری شمال سمنان واقع شده و جمعیتی نزدیک به 25 هزار نفر دارد.
شهمیرزاد از سال 1386 شهر نمونه گردشگری کشور معرفی شد و در ارتفاع بیش از هزار و 900 متری از سطح دریا قرار دارد و به دلیل ییلاقی بودن و قرارداشتن در مسیر استان های سمنان و مازندران، پذیرای گردشگران زیادی در فصول مختلف سال است.
گردو و آلو 2 محصول کشاورزی شهمیرزاد است و وجود خانه ‌باغ ها در نقاط مختلف این شهر باعث جذابیت این شهر برای حضور گردشگران در این منطقه از استان سمنان شده است.
همزمان با سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان جمعی از وزرای کابینه دکتر روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر کرده اند.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7342/6103/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال حسن روحانی صرفه جویی در مصرف صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه پنجشنبه در شورای اداری میامی با بیان اینکه ۵۰ درصد گندم استان سمنان در این شهرستان تولید می‌شود، تاکید کرد: هفت هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک در میامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه میامی همچنین ۹۵ درصد چغندر قند و ۹۸ درصد دانه‌های روغنی استان سمنان را تولید می‌کند، افزود: میامی تنها شهرستان دارای زمین‌های زراعی دیم در استان سمنان است که نشان می‌دهد استعدادهای خوبی در زمینه کشاورزی و زراعت در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار میامی گفت: مرغ لاین یک پروژه بسیار مهم برای استان سمنان محسوب می‌شود که در ماه‌های آتی در شهرستان میامی به بهره برداری می‌رسد.

آشوری با بیان اینکه شهرستان میامی دیار کاروانسراها نیز محسوب می‌شود که بیانگر ظرفیت‌های فراوان این منطقه است، گفت: ما معتقد هستیم که در حوزه گردشگری باید ارزآوری صورت گیرد زیرا میامی بافت تاریخی بی نظیر در کنار صنایع دستی، قالیبافی، تولید پوشاک و… دارد.

وی افزود: یکی از نیازهای میامی تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی است تا بتوانیم میزان تعداد بیشتری از صنایع باشیم.

فرماندار میامی ادامه داد: افتتاح بیمارستان میامی، خانه‌های بهداشت روستایی فاز اول ارتقای برق رسانی فرومد، پست برق میامی، ساختمان برق کالپوش و دو شهرک جدید در شهر میامی در زمره اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان است.

آشوری با بیان اینکه کلنگ زنی مجتمع آب رسانی کالپوش در هفته آینده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: در سفر اخیر وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرستان میامی آغاز شد و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان اینترنت فور جی دارند.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمان این نشست بود.

کد خبر 6095345

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک سمنان
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه