Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق یوونتوس گفت کریستیانو رونالدو از تابستان و زمان پیوستنش به یوونتوس سبک فوتبال خود را تغییر داده است.

طرفداری - هافبک ایتالیایی زنیت سن پترزبورگ در تابستان پس از گذراندن تمام دوران ورزشی اش در یوونتوس، این تیم را ترک کرد اما در آستانه دیدار جمعه بیانکونری مقابل اینتر، او در مصاحبه ای با اسکای شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحبه کامل او فردا منتشر می شود اما بخشی از آن را می خوانیم:

بازی بزرگ با اینتر بسیار مهم خواهد بود اما این هم فقط یک بازی است زیرا هنوز تا پایان فصل وقت زیادی باقی مانده است. با این حال برای هر دو تیم بازی بسیار مهمی خواهد بود زیرا هر دو تیم های قدرتمندی هستند که اهداف بزرگی در رویارویی با هم دارند. 

شباهت مائورو ایکاردی و کریستیانو رونالدو؟ هر چند که سبک کار آنها متفاوت است اما آنها هر دو همیشه در چنین بازی های بزرگی انتظارات را برآورده می کنند. همانطور که مقابل بارسلونا اتفاق افتاد، ایکاردی می تواند در تمام 90 دقیقه بازی غیر محسوس باشد اما فقط به یک شانس برای گلزنی نیاز دارد. او از این نظر یکی از بهترین های جهان است. رونالدو در ایتالیا سبک بازی اش را تغییر داده است. او اغلب به عقب تر می آید تا توپ بگیرد. در بازیسازی تیم شرکت می کند و همیشه در گل ها و پاس گل نقش دارد. نقش او در یوونتوس حیاتی شده است. آنها هر دو قهرمانان بزرگی هستند اما در چنین بازی های بزرگی همچنین من اعتماد بزرگی به جورجو کیه لینی دارم. او از خط دفاع نفوذ می کند و می تواند با ضربه سر گل بزند. 

یوونتوس با 8 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در صدر جدول سری آ است و به نظر می رسد تنها ناپولی و اینتر می توانند جایگاه این تیم را به چالش بکشند:

ناپولی در سال های اخیر نشان داده تیم بزرگی است. آنها نشان داده اند تا دقیقه پایانی لیگ می توانند در کورس قهرمانی باشند. اینتر هم مخصوصا امسال این را نشان می دهد؛ هر چند در بعضی از بازی ها دچار مشکلات می شوند و باید دید در ادامه شرایط چگونه پیش می رود. ناپولی مرا غافلگیر کرده زیرا پس از انجام کار با مائوریتزیو ساری در سال های اخیر، انگیزه بزرگی دارند. کارلو آنچلوتی خوب کار می کند و تیمش تا پایان فصل خواهد جنگید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)

گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان