Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ماموران پلیس فرانسه به معترضان جلیقه زرد در یک رستوران حمله کردند.

حجم ویدیو: 7.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

تظاهرات جنبش ضد سرمایه داری در فرانسه به خشونت کشیده شد.
ماموران پلیس Police در پاریس با حمله به یک رستوران اقدام به ضرب و شتم معترضان جلیقه زرد کردند.
گفتنی است؛ به معترضان جنبش ضد سرمایه داری، جلیقه زرد گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / ااتماس کرد و لی ... حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس «مرتضی چهار شونه» را می شناسید؟!‌/ او کرج را به هم ریخت! +عکس عروس و داماد نمی دانستند کنار تمساح ها عکس می اندازند؟! + عکس قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان در نوبت چهارم مشخص شد اتفاقی عجیب؛ تولد نوزاد از رحم یک فرد مرده فیلم اعتراض کارگران بیمارستان امام خمینی کرج که یک سال حقوق نگرفته اند + تصاویر سیا راز قتل خاشقچی در توطئه بن‌سلمان و ترامپ را برملا کرد اعدام مرد شیطان صفت در گرگان / او در شب قدر به دختر ۱۳ ساله تجاوز کرده بود! تصادف عجیب پورشه با خودروی شاسی بلند + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police ضرب و شتم اخبار حوادث ماموران پلیس فرانسوی فیلم یک رستوران معترضان عکس دختر جوان پسر ایران قتل تهران راننده تصاویر تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس