Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@12:50:49 GMT

سلام مونا فرجاد به «خداحافظ دختر شیرازی»

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۹۱۳۸

افشین هاشمی (کارگردان فیلم خداحافظ دختر شیرازی) به خبرنگار ایلنا گفت: مونا فرجاد به عنوان یکی از جدیدترین بازیگران فیلم جلوی دوربین فیلم خداحافظ دختر شیرازی رفته است پیش از مونا فرجاد نیز رسول صدرعاملی در نقش خودش (کارگردان سینما) در ایلن فیلم ایفای نقش کرده است.

مونا فرجاد پیش‌تر در نمایش‌های «شیرهای خان‌باباسلطنه» و «پرواز به تاریکی» با هاشمی همکاری داشته و این برای اولین بار است که در سینما جلوی دوربین این کارگردان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبنم مقدمی، افشین هاشمی، هومن برق‌نورد و حسین یاری از بازیگران این فیلم هستند و به زودی بازیگران دیگری هم به پروژه اضافه می‌شوند.

این فیلم به تهیه‌کنندگیِ فرشته طائرپور و سرمایه‌گذاریِ علی طلوعی یک عاشقانه‌ی مفرّح است که براساس یکی از برجسته‌ترین آثارِ کمدی‌نویسِ مشهورِ آمریکایی (نیل سایمون) توسط افشین هاشمی با فرهنگِ شوخِ ایرانی بازنویسی شده است.

در خلاصه داستان «خداحافظ دختر شیرازی» آمده: یکی از شیراز، یکی از آبادان، هر دو در تهران! مجبورند فعلاً باهم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افشین هاشمی مونا فرجاد خداحافظ دختر شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم

سرود سلام فرمانده یکی از زیباترین و موفق‌ترین سرود‌های حماسی و مذهبی است که محبوبیت ویژه ای در بین مردم کشورمان دارد. یکی از زیبایی های سلام فرمانده این است که توسط دهه نودی ها سروده شد.

 کودکان پیش دبستانی و مهد شکوفه‌های قرآن چهارده معصوم (ع) واقع در فاز ۲ شهر اندیشه استان تهران شعر زیبای سلام فرمانده را سرودند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

اجرای سرود توسط دانش آموزان خمینی شهر در وصف شهدای مدافع حرم + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • (تصاویر) دانشجویان شیرازی هم تجمع کردند
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند