Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان متخلفی که با راه اندازی کانال «کراش گرمسار» در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به عضوگیری و فعالیت های غیراخلاقی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت : در رصد فضای مجازی از سوی تیم هوشمند پلیس فتای استان سمنان، کانال تلگرامی تحت عنوان «کراش گرمسار» را شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی افزود: با توجه به فصل چهارم قانون جرایم رایانه ای شامل جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی، پیجویی برای شناسایی گرداننده یا گردانندگان با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار قرار گرفت.
صادقی اضافه کرد: با اقدامات فنی و پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شد، متهم این پرونده دانشجوی جوانی بود که انگیزه خود را سرگرمی و کسب شهرت اعلام کرد.
رئیس پلیس فتا استان سمنان ادامه داد: کانال 2 هزار نفری مذکور مسدود و بزهکار برای ادامه سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: همه کاربران فضای مجازی می توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند./ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند

ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند