Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- فرماندار شيروان گفت: امسال، 85 ميليارد ريال اعتبار اجراي طرح بازآفريني شهري اين شهر خراسان شمالي جذب شد تا ساماندهي لازم در اين زمينه انجام شود.

امين رضا مرآتي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: جذب اين ميزان اعتبار موجب جهش چندساله در ساماندهي شهر شده است که اجراي کامل طرح بازآفريني شهري مي تواند از وقوع بسياري از ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي پيشگيري کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه بازآفريني يک خدمت بزرگي است که دولت براي مناطق محروم و کم برخوردار لحاظ کرده است گفت: همچنين تکميل پروژه پارک ساحلي چايلق شيروان از اولويت هاي اعتباري شهرستان است.
مرآتي افزود: در اين شهرستان 17 هکتار مناطق حاشيه نشين، 120 هکتار بافت فرسوده و 190 هکتار سکونت هاي غيررسمي است که با جذب اعتبارات اقدامات عمراني و زيربنايي خوبي براي اين مناطق انجام خواهد شد تا از چهره و حالت اوليه خارج شوند و از امکانات جديدي برخوردار شوند.
فرماندار شيروان با بيان اينکه بجد پي گير طرح بازآفريني شهري در شيروان هستيم گفت: شهرداري‌ها نقش مؤثري براي ساماندهي و تعادل بخشي سکونتگاه‌هاي غير رسمي موجود و جلوگيري از ايجاد و گسترش حاشيه‌نشيني مي توانند داشته باشند.
بازآفريني شهري فرآيندي است که به خلق فضاي شهري جديد با حفظ ويژگي هاي اصلي فضايي (کالبدي و فعاليتي) منجر مي شود. در اين اقدام، فضاي شهري جديدي حادث مي شود که ضمن شباهت هاي اساسي با فضاي شهري قديم، تفاوت هاي ماهوي و معنايي را با فضاي قديم به نمايش مي گذارند.
شهر شيروان 85 هزار نفر جمعيت دارد که به عنوان دومين شهر پرجمعيت خراسان شمالي در 60 کيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان