Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشیلنی را به زودی در ترکیب آرسنال خواهیم دید.

طرفداری - لورن کوشیلنی، مدافع باتجربه فرانسوی آرسنال مصدومیت شدیدش از ناحیه آشیل پا را پشت سر گذاشت.

کوشیلنی 33 ساله که در تابستان 2010 از لورین فرانسه به آرسنال پیوست، تاکنون 324 بار برای توپچی‌ها به میدان رفته و موفق به زدن 24 گل نیز شده است. او یکی از کاپیتان‌های آرسنال به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشیلنی در این 8 سال بارها با مشکل مصدومیت رو به رو شد ‌و آخرین بار فصل پیش در بازی با اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ اروپا تاندون آشیل پایش دچار پارگی شد تا چند ماه دیگر هم خانه نشین باشد.

کوشیلنی پس از طی مراحل ریکاوری‌، شب گذشته در جریان بازی تیم زیر 21 ساله‌های آرسنال مقابل پورتسموث قرار گرفت و 85 دقیقه بازی کرد. او سپس نتوانست بازی را ادامه بدهد و تعویض شد تا این نگرانی به وجود بیاید که شاید مصدومیت آشیل او عود کرده است. با این حال سایت رسمی آرسنال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کوشیلنی هیچ مصدومیتی ندارد و اگرچه نمی‌تواند در لیست تیم برای بازی امشب با منچستریونایتد قرار بگیرد، وضعیتش برای بازی شنبه مقابل هادرزفیلد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. او چراغ سبز پزشکان را دریافت کرده است.

بدین ترتیب شاید لورن پس از قریب به 7 ماه، روز شنبه برای اولین بار با پیراهن آرسنال به میدان برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید