Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از مهیا شدن نسبی شرایط حضور و تحصیل دانش آموزان معلول در مدارس عادی استان خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 60 درصد دانش آموزان معلول مازندرانی در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند. تحصیل  5 هزار نفر در مدارس عادی

«سیدحسن قاسمی»، جمعیت دانش آموزان معلول مازندران را 8هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 5 هزار نفر در مدارس عادی تحصیل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آماده سازی مدارس عادی وهدایت دانش آموزان به تحصیل در این مدارس را از سیاست های عدالت آموزشی برشمرد و گفت: مازندران از معدود استان هایی است که کمتر از 50 درصد دانش آموزان دچار معلولیت آن در مدارس خاص در حال تحصیل هستند.

رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر تنها دانش آموزانی که معلولیت جسمی حاد دارند در مدارس خاص تحصیل می کنند، توضیح داد: براین باوریم که دانش آموزان معلول ما باید در همین جامعه عادی زندگی کنند و جامعه جدایی برای زندگی آنان وجود ندارد و این دانش آموزان باید در کنار دیگر هم سن و سالان خود به فعالیت آموزشی بپردازند تا از توانایی و مهارت یکدیگر استفاده کنند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد