Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@21:33:45 GMT

همکاری مدیری‌وپیمان قاسم‌خانی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۷۷۷۳

مهران مدیری در اطلاعیه‌ای خبر ساخت سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی رسانه‌ای کرده است. ناطقان: مهران مدیری جدیدترین سریال خود که عنوان آن «هیولا»ست را با همکاری پیمان قاسم‌خانی در شبکه نمایش خانگی می‌سازد.

مدیری در این اطلاعیه آورده است:

«سلام.

یه «هیولا» در راه است ...

سریال ۱۵ قسمتی، با نام «هیولا» برای شبکه‌ی نمایش خانگی ۱۰ روز است که پیش‌تولید را آغاز کرده ‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری دوباره‌ با پیمان قاسم‌خانی و گروهی فوق‌العاده از بازیگران و عوامل پشت دوربین که تصور می‌کنم اثری تحسین‌برانگیز ساخته شود.

از روز ۱۷ آذر ماه تصویربرداری را آغاز می‌کنیم.

طراح و مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم‌خانی، نویسنده: امیر برادران، سرمایه‌گذار: اول مارکت، تهیه‌کننده: سید مصطفی احمدی، کارگردان: مهران مدیری، بازیگران: فرهاد اصلانی، خودم، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، ریال عزت‌الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی نوری، محسن قاضی‌مرادی و...

در خبر بعدی نام تمامی عوامل را خواهم نوشت.

«هیولا» یک کودی اجتماعی فوق‌العاده است و می‌تواند یک شاهکار باشد.»

بر اساس این گزارش، همکاری مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی از سریال‌ کمدی «پاورچین» آغاز شد و پس از آن با سریال «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «مرد هزارچهره» ادامه پبدا کرد. در شرایطی که این همکاری چند سالی بود که متوقف شده بود، خرداد ماه امسال انتشار عکسی مشترک از این هنرمندان در فضای مجازی، از رفع اختلاف نظرها و حتی همکاری مشترک حکایت داشت.

اما مهران مدیری در حالی از ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی خبر می‌دهد که پیش از این معاون سیما ساخت سریال جدیدی توسط مدیری در تلویزیون را اعلام کرده بود. منبع: عصر ایران برچسب ها: مهران مدیری ، پیمان قاسم خانی ، همکاری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهران مدیری پیمان قاسم خانی همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویر زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری!
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو