Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:44:37 GMT

نیازمند تکنولوژی های نوین برای مقابله با دشمن هستیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۸۶۴۸

نیازمند تکنولوژی های نوین برای مقابله با دشمن هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، علی نجفی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در گردهمایی عظیم انقلابیون جوان و روز دانشجو که با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان ما نقش حساس‌تر و کلیدی‌تری را باید ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تغییرات فرهنگی و تکنولوژی که در ۵۰ سال گذشته اتفاق افتاده شرایط و عرصه کار را متقاوت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب به سلاح های جدید جنگی مجهز شده‌اند، گفت: با توجه به تغییر فضا و زمینه جنگ، شرایط مقابله با آن هم باید متفاوت باشد، افراد پیشگام در این عرصه دانشجویان هستند و ما در مقابله با دشمنان نیازمند تحرکات و دستیابی به تکنولوژی‌های نوین هستیم.

نجفی نژاد تصریح کرد: دانشجویان ما امروز مسئولیت‌های سنگین و خطیرتری بر عهده دارند تا برای این مقابله نابرابر آماده شوند.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به افزایش امید دارند و روندی که در ۴۰ سال گذشته طی کردیم حاکی از دستاوردهای خوب است و جوانان و دانشجویان ما نشان دادند کارهای بزرگ و ارزنده‌ای می‌توانند انجام دهند.

نجفی نژاد اضافه کرد: یکی از نمونه‌های توانایی و خودباوری نیروی دریایی این است که با تلاش جوانان این سرزمین به دستاوردهای خوبی رسیده و نیازی به کشورهای صادر کننده ندارد.

وی یادآور شد: اگر همگرا باشیم و وحدت و یکپارچگی را بیشتر کنیم با فتح قله‌ها به تکنولوژی می‌رسیم تا به نیازمندها کمک کنیم.

کد خبر 4477359

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه منابع طبیعی گرگان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ کارشناس اداره‌ کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر و شب در پاره ای از نقاط استان بویژه ارتفاعات  رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد وبرق گاه تگرگ و تند باد لحظه ای محتمل خواهد بود.

مجتبی حمزه نژاد افزود: وقوع ناپایداری های موقتی به صورت تند باد لحظه ای  با احتمال گرد و خاک در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز دور از انتظار نیست.

 وی گفت: سامانه همرفتی تا روز یکشنبه برای ساعاتی در نقاطی از استان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی  فعالیت خواهد داشت و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

حمزه نژاد افزود: در مناطق دریایی استان نیز امروز در تنگه هرمز و بخشهایی از دریای عمان افزایش باد شمال شرقی پیش بینی می شود و وضعیت دریا برای ساعاتی متلاطم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی در تنگه هرمز، دریای عمان و بخشهایی از خلیج فارس تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بویژه در ساعات صبح تا ظهر تداوم خواهد داشت.

حمزه نژاد افزود: همچنین امروز  احتمال وقوع تند باد لحظه ای در ساعات بعدازظهر و شب در اثر ابرناکی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید؛ پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت

وی توصیه کرد: رفت و آمدهای دریایی با احتیاط صورت گیرد و شناورهای سبک و صیادی در ساعات یاد شده از رفت و آمد خودداری کنند.

 به لحاظ دمایی، از امروز افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت