Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@14:11:29 GMT

فیلمی از کارهای خارق العاده سگ های پلیس+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۹۴۷۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سگ پلیس با استشمام قوی و تعادل حرفه ایش در نگه داری سوسیس روی بینی خود به کاربران مجازی استعدادش را نشان داد.

حجم ویدیو: 2.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو سگ پلیسی که نژاد آن ژرمن شپرد است به مامورپلیس انگلیسی نشان می دهد که می تواند تعادل خود را در هر زمینه ای حفظ کند و مشام خوبی برای استشمام موارد مهم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامورپلیس با گذاشتن یک سوسیس روی بینی او که به آبمیوه آغشته اش کرده بود به کاربران نشان داد که سگ های پلیسی تعادل خود را به خوبی حفظ می کنند و بو هایی که به استشمام می رسد را به خوبی احساس می کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان در نوبت چهارم مشخص شد قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / التماس کرد و لی ... راز جسد سوخته در آتش سوزی خانه ویلایی نیاوران برملا شد +تصاویر این آتش افروز را می شناسید؟ / او در تهران مردم را به آتش می کشد !+فیلم شوخی مرگبار درازترین زبان دنیا+فیلم محموله گرانترین تخمه آفتاب گردان ایران توقیف شد ! فیلم اعتراض کارگران بیمارستان امام خمینی کرج که یک سال حقوق نگرفته اند + تصاویر از ترس زنم دزد شدم! قتل زن باردار با انگیزه ای احمقانه! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس سگ مجازی فیلم بینی عکس ایران دختر پسر جوان تصادف فیلم راننده تجاوز قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش

 

به گزارش تابناک، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • فیزیک ثابت کرد که «دشمنِ دشمنِ شما واقعاً دوست شماست»
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)