Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  مردم همیشه منتظر داستان‌های شنیدنی درباره چهره‌های معروف هستند. چهره‌های مطرح به خاطر تو چشم بودن گهگاه با مشکلات بزرگی روبه‌رو شده‌اند و حتی گاهی این مشکلات باعث شده تا سال‌ها دور از صحنه بمانند. بی‌شک مورد مجاهد خذیراوی یکی از این مورد‌های تاریخی است. در این سال‌ها همواره درباره دستگیری چهره‌های معروف؛ از هنری گرفته تا فوتبالی چیز‌هایی شنیده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم مجتبی حسین‌پور بازپرس سابق دادسرای ارشاد دست به افشاگری بسیار جالبی زده و یکی از همین داستان‌های جذاب را تعریف کرده است. او در این باره به حادثه ۲۴ می‌گوید: «در زمان حضورم در دادسرای ارشاد یکسری پرونده‌های خاص مطرح می‌شد. خیلی‌هایش قابل طرح نیست، چون به هر حال به زندگی خصوصی افراد برمی‌گردد. نکته جالب جرائم یا تخلفاتی منتسب به چهره‌های معروف مثل بازیگران و فوتبالیست‌ها بود که مردم به آن علاقه نشان می‌دادند و این هم جای بحث دارد.»
او تعریف می‌کند: «یک موردی داشتیم که مربوط به یکی، دو بازیکن فوتبال بود. چهره‌های مطرح فوتبال بودند و به همین خاطر نمی‌شود اشاره مستقیم کرد، چون می‌خواهیم حرمت‌ها حفظ شود. جالب بود که تا حدودی قصه به فکاهی نزدیک بود. مأموران وارد منزلی می‌شوند که یک جمع خیلی خودمانی دوستان ورزشکار با بانوان غیرورزشکار ترتیب داده بودند. این جمع دستگیر می‌شوند. در گزارشات اسم فردی بود که بین دستگیرشده‌ها نبود. گزارشات دقیق حاکی از این بود که آن شخص در مهمانی حضور داشته است.» او با لبخند ادامه می‌دهد: «این بار مأموران دوباره به صحنه برمی‌گردند و کل منزل را جست‌وجو می‌کنند تا اینکه آن شخص معروف را از داخل منبع آب بیرون می‌کشند! تصور کنید شخصی در چنین جایگاه اجتماعی این اتفاق برایش افتاده باشد؟ شاید خنده‌دار باشد، ولی این اتفاق چقدر می‌تواند شخصیت او و فعالیت حرفه‌ای‌اش را تحت تاثیر قرار دهد؟»
این برای یکی از معدود دفعات است که یکی از مقام‌های رسمی دادسرا به صورت رسمی درباره مهمانی یک فوتبالیست سخن می‌گوید. قبلاً هم سر مهمانی جنجالی در یکی از مناطق شمال تهران جنجال زیادی به وجود آمد و خیلی زود مشخص شد دو، سه چهره سرشناس فوتبال در آن حضور داشته‌اند. همان زمان هم یکی از مقامات قضایی این مهمانی و دستگیری فوتبالی‌ها را تأیید کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس

یکی از مربیان پیشین کالچو و بازیکن سابق بانوی پیر بر این باور هستند که بیانکونری سرمربی‌اش را در پایان فصل برکنار خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توقف شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه رم در هفته سی‌و‌پنجم سری A در حالی که پیروزی در این بازی می‌توانست سهمیه لیگ قهرمانانش را قطعی کند، بهانه‌ای دیگر به دست منتقدان ماسیمیلیانو آلگری داد تا بر عدم شایستگی او برای ادامه کارش در تورین تأکید کنند.

یوونتوس از 14 بازی اخیرش در سری A 14 امتیاز گرفته است و این سبب شده که از قامت یک مدعی برای قهرمانی، به تیمی در حال جنگیدن برای از دست ندادن رده سوم تبدیل شود. تا الان مهمترین کاری که یووه در این فصل با آلگری انجام داده رسیدن به فینال جام حذفی بوده که در آنجا هم به پست یک رقیب سرسخت مانند آتالانتا خورده است. جدا از همه این‌ها، سبک بازی اغلب دفاعی یوونتوس هم حوصله هوادارانش را سر برده و بسیاری از آنها امیدوارند که خروج آلگری به پایان قراردادش که ماه جولای 2025 است، موکول نشود.

اوضاع یوونتوس آن هم در حالی که برخلاف رقبای اصلی‌اش در فصل جاری درگیر رقابت‌های اروپایی نبوده، به کارشناسان و مفسران سری A جرأت بیشتری برای پیش‌بینی اخراج شدن آلگری داده است. آندره‌آ بارتزالی، مدافع سابق یوونتوس که چند سال در این تیم زیر نظر آلگری بازی کرد و اکنون کارشناس شبکه DAZN است، گفت: احساس می‌گوید که (کادر فنی) یوونتوس تغییر خواهد کرد اما چه کسی می‌داند. شاید قهرمانی در جام حذفی باعث شود مدیران باشگاه نظرشان را تغییر دهد. من چنین احساسی دارم اما تا الان چیزی درباره‌اش نگفته بودم.

آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم

آندره‌ا استراماچونی، سرمربی سابق اینتر و رم هم به عنوان دیگر کارشناس فوتبال DAZN گفت: بیایید واقع‌بین ‌باشیم. آلگری مربی است که از ماندنش اطمینان ندارد. شرایط باشگاه مبهم است اما برداشت من از حرف‌هایی که خود آلگری می‌زند این است که خودش قبل از همه قبول کرده که در آستانه اخراج قرار دارد.

اظهارات استراماچونی با تأیید بارتزالی همراه شد و او ادامه داد: درست است چون اگر جز این بود می‌گفت "در پایان فصل با مدیران باشگاه سر یک میز می‌نشینیم تا ببنیم چه پیش می‌آید.»

یوونتوس در حال حاضر با 6 امتیاز اختلاف نسبت به میلان در رده سوم قرار دارد و این در حالیست که بولونیای رده چهارمی با تنها 2 امتیاز کمتر در تعقیب بانوی پیر قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!