Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@17:12:01 GMT

مسمومیت 30 دانش آموز کرجی بر اثر گاز منواکسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۰۳۲۰

ساعت 24- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که 30 دانش آموز یک دبیرستان دخترانه براثر نوعی مسمومیت روانه بیمارستان شدند.

دکتر سیامک جبارنیا اظهارداشت: این حادثه بعد از ظهر امروز در دبیرستانه شهید باهنر واقع در محدوده بلوار هفت تیر و چهار راه کارخانه قند کرج رخ داد.

وی بیان داشت: به احتمال نشست گاز منواکسید کربن علت مسمومیت این دانش آموزان بوده که بلافاصله تیم های امدادی اورژانس این دانش آموزان را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و اکسیژن درمانی به مراکز بیمارستانی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبارنیا گفت: دانش آموزان حادثه دیده در بیمارستان های شهید رجایی و مجتمع درمانی امام علی(ع) کرج تحت درمان قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: این دنش آموزان دچار بی حالی و مشکلات تنفسی شده بودند که پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول بیان داشت: تعدادی ازمسمومان حادثه در همان ساعات اولیه ، درمان و ترخیص شده و تعدادی نیز به منظور ادامه درمان و بهبودی کامل در بخش اورژانس بیمارستان های یاد شده تحت نظر هستند.

وی اظهارداشت: اکنون حال عمومی دانش آموزان بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

وی ادامه داد: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی قرار دارد.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز جواد شریعتی اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز 13 ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت‌
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز