Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونچی در ژانویه به دنبال جبران اشتباهاتش است.

طرفداری- آ اس رم یکی از بدترین شروع های خود در فصول اخیر سری آ را تجربه می کند. این تیم از 14 هفته نخست فقط 20 امتیاز دشت کرده و در رتبه هفتم فاصله ای 5 امتیازی تا منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. در این شرایط مونچی به دنبال تقویت ترکیب رم است و پالوتا نیز در این راستا از او حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل کوریره دلو اسپورت؛ جیمز پالوتا به طور کامل قصد دارد از مونچی و دی فرانچسکو حمایت کند چراکه کناره گیری یا اخراج هرکدام از آنها به معنی خروج دیگری نیز خواهد بود. در این شرایط رم در ژانویه ممکن است 3 خرید جدید داشته باید اما اولویت با تقویت خط دفاعی است. مانولاس تنها گزینه مطمئن خط دفاعی رم است و مونچی می خواهد زوج او در خط دفاعی را به ترکیب اضافه کند. گزینه اصلی جالوروسی، دنیله روگانی مدافع نیمکت نشین یوونتوس است. نیمکت نشینی های مداوم این بازیکن شاید او را به خروج از تورین هدایت کند و در این میان مونچی قصد دارد شانس خود را در این مورد بیازماید. اگر رم در جذب روگانی ناکام بماند، مونچی به سراغ گزینه های در دسترس تری چون ماتیا ناستاسیچ خواهد رفت.

در سوی دیگر خرید هافبک جدید به شرایط دنیله ده روسی بستگی دارد. اگر او به فرم ایده آلش برسد، خرید یک هافبک با خصوصیات تدافعی منتفی خواهد بود. دونی فن ده لیک، یولیان وایگل و هکتور هررا مهم ترین گزینه های موجود در لیست رم هستند. ضمنا دی فرانچسکو و مسئولان باشگاه از عملکرد پلگرینی و زانیولو کاملا رضایت دارند و با توجه به بازگشت پاستوره، خرید در فاز هجومی خط هافبک کاملا منتفی است چراکه ورود یک بازیکن جدید به معنی محدود شدن فضا برای پیشرفت پلگرینی و زانیولو خواهد بود.

در خط حمله ورود بازیکنان جدید به خروجی ها بستگی دارد. اگر پیشنهاد مناسبی برای دیگو پروتی به دست مسئولان رم برسد، آنگاه جالوروسی برای جذب یک وینگر وارد عمل می شود. دومنیکو براردی همچون گذشته گزینه اصلی رم خواهد بود. از سوی دیگر احتمال انتقال قرضی پاتریک شیک به سمپدوریا برای احیای این بازیکن را نمی توان رد کرد و در این صورت تیم دی فرانچسکو به یک مهاجم ذخیره برای ژکو نیاز دارد. بازگشت دفرل یا انتقال یک مهاجم قرضی به صورت موقت، گزینه های پیش روی مونچی هستند. در هر صورت رم برنامه ای برای انجام هزینه سنگین در خط حمله اش ندارد چراکه در درازمدت گرگ ها به درخشش شیک، اوندر و کلایورت دل بسته اند.

البته همچون همیشه، احتمال خرید چند بازیکن کمتر شناخته شده به عنوان استعداد از سوی مونچی در ژانویه را نمی توان رد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم عنوان کرد: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌ است.

آقامیری افزود: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

استاندار قم ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.
آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.


خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229271 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی سفراستانی

دیگر خبرها

  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود