Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته تجمع دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر با حاشیه‌هایی همراه شد و حتی فیلم تصاویری از درگیری بین دانشجویان در فضای مجازی منتشر شد.یکی از این تصاویر پرسروصدا مربوط چندتن از دانشجویان بود که رسانه‌های ضدانقلاب آن را به عنوان حمله‌های بسیجیان منتشر کردند.

در همین رابطه به سراغ دانشجوی مضروب دانشگاه(صاحب عکس فوق) رفتیم و از او درباره جزئیات این اتفاق پرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی تاجیک دانشجوی ورودی سال ۹۴ رشته مکانیک و دبیر تشکیلات انجمن اسلامی (دفتر تحکیم وحدت) در این باره به خبرنگار ما گفت که این اعتراضات برنامه‌ریزی شده بود. به طوری که روز دوشنبه ۱۲ ام آذر ماه، پوستری با مضمون دعوت دانشجویان برای حضور در یک تجمع غیرقانونی در فضای مجازی پخش شد و در زمان کوتاهی به صورت شبنامه در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر و بعضی از دانشکده‌های دانشگاه توزیع شد.

تاجیک همچنین تاکید می‌کند که این عده حتی پوسترشان را هم در کانالی که تحت عنوان «اعتراض به غذای سلف» به راه افتاده بود پخش کردند اما در زمان تجمع، هرچند شعارها قرار بود صنفی باشد یکباره رنگ و بوی سیاسی گرفت و در مقابل آن‌ها بچه‌های انقلابی به میان آمدند و با شعارهایی به آن‌ها یادآوری کردند که وضعیت امروز حاصل رأیی است که سال گذشته دادید و نشریات و تابلوهای دانشگاه را هم به آن اختصاص دادید.

محمدمهدی تاجیک دانشجوی مضروب

بیشتر بخوانید:آغاز تحرکات ضد نظام زیر سایه «پروژه اصلاحات»/ آیا «جریان خاص» به عاقبت منافقین دچار خواهد شد؟

این دانشجوی دانشگاه امیرکبیر درباره شروع درگیری‌ها هم می‌گوید ما با پرچم ایران مشغول شعار دادن بودیم که یکی از اعضای انجمن موسوم به ترقی‌خواه، پرچم را از بچه‌های ما گرفت و پس از شکستن چوب پرچم آن را به سمت خواهران بسیجی که در گوشه‌ای ایستاده بودند، پرتاب کرد و باعث جراحاتی برای این دانشجو شد.

دانشجوی بسیجی کارشناسی ارشد هوافضا که براثر پرتاب چوب به صورتش آسیب دید

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمد نیوز حاشیه های سیاسی ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان