Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دراین مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌ سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی جنایات آل سعود در یمن را که با حمایت قدرتهای جنایتکار غربی و رژیم کودک کش صهیونیستی صورت میگیرد محکوم کردند.آنها خواستار تحرک جدی جامعه جهانی به خصوص دولتها و ملتهای مسلمان در پایان بخشیدن به جنایات ضدانسانی در یمن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین تجمع که با حضور و سخنرانی یکی از مبارزان ارشد یمنی و مسئول کمیته جوانان انقلابی یمن برگزار شد حجت‌الاسلام الله‌ وردی مدیر حوزه های علمیه استان کرمان با اشاره به اینکه واژه مقاومت همیشه کلید پیروزی مستضعفان و حزب‌الله بر حزب شیطان بوده است گفت : با نصرت الهی در این برهه از تاریخ هم که شاهد نابخردگی رئیس جمهور آمریکا و ناپختگی سران سعودی است به‌زودی شاهد پیروزی انصارالله خواهیم بود.
الله‌وردی با اشاره به اینکه امروز مردم یمن با روحیه انقلابی در مقابل زورگویی‌های استکبار و همدستانش ایستاده اند گفت: آل‌سعود با وقاحت تمام مسلمانان را می‌کشد تا آمریکا به منافع خود برسد و امروز مسلمان‌کش واقعی در دنیا آل‌سعود است.

تصاویر و مصاحبه هایی ببینید از این تجمع :

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان یمن تجمع حوزه علمیه طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نماز جمعه امروز مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 6095753

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند