Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی برابر استقلال تهران را سخت و دشوار دانست و گف: پیروزی مقابل آبی پوشان پایتخت، به وضعیت سپیدرود در جدول سامان می دهد.

حسین کعبی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در خصوص دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران اظهار داشت: بازی بسیار دشواری است اما ما برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار به میدان می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: البته به نوعی دیدار برابر استقلال تهران، سخت ترین بازی ما در دور رفت رقابت ها بشمار می رود اما برای اینکه بتوانیم سر و سامانی در جدول رده بندی پیدا کنیم، نیازمند پیروزی در این مسابقه هستیم.
کعبی ادامه داد: متاسفانه هم اینک وضعیت مناسبی در جدول رده بندی نداریم و به همین دلیل تمامی بازیکنان و کادر فنی سپیدرود فقط به پیروزی برابر استقلال فکر می کنند و با همین طرز تفکر وارد زمین مسابقه خواهیم شد تا با موفقیت در این دیدار سخت و دشوار، علاوه بر کسب سه امتیاز ، دور رفت را با پیروزی به اتمام برسانیم.
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: البته استقلال تیم بسیار قدرتمندی است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی تشکیل شده و در چند هفته گذشته نیز، نتایج خوبی کسب کرده اما ما هم سپیدرود هستیم و بازیکنان خوبی را در ترکیب خود داریم و علاوه بر آن ، در این بازی میزبان هستم و از وجود طرفداران خود سود می بریم.
وی که به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند به بازی برابر استقلال تهران برسد، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل مصدومیت به بازی مقابل استقلال نخواهم رسید و چند بازیکن اصلی را به همین دلیل در اختیار نداریم و این امر کار را برای سرمربی تیم دشوار می کند اما سایر بازیکنان سپیدرود در آمادگی کامل بسر می برند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر فردا (جمعه 16 آذرماه) در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، استقلال تهران با 21 امتیاز از 13 مسابقه در مکان پنجم و سپیدرود رشت نیز با 10 امتیاز از 14 مسابقه در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار هفته بیست و ششم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۹ شامگاه امروز یکشنبه بین تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین برگزار شد که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود.

دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی کاملاً محتاطانه بازی کردند و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم رخ نداد. نیمه دوم نیز با همین وضعیت ادامه داشت تا اینکه شاگردان اوزونیدیس در دقیقه‌های پایانی دو بار صاحب موقعیت گل شدند اما باز هم خبری از لرز بر تور دروازه نبود تا بازی سرد و بی روح بدون گل به پایان برسد.

دو تیم در حالی به تساوی صفر - صفر رضایت دادند که تغییری در همسایگی آنها در جدول ایجاد نشد. گل گهر سیرجان ۳۶ و شمس آذر ۳۵ امتیازی شدند تا همچنان رتبه‌های ششم و هفتم جدول را در اختیار داشته باشند.

مارینوس اوزونیدیس که می‌توانست با کسب پیروزی در این دیدار امیدوار به کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده باشد حالا باید منتظر بازی‌های فردا دوشنبه باشد تا نتیجه سایر بازی‌های هفته باعث تغییر جایگاه تیم‌ها شود.

برنامه بازی‌های فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

* پیکان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۷
* سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۸:۱۰
* نساجی مازندران - پرسپولیس؛ ساعت ۱۸:۱۵
* ملوان بندرانزلی - هوادار؛ ساعت ۱۹:۳۰
* صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* فولاد خوزستان - تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۳۰
* استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۲۰:۳۰

کد خبر 6097656

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره