Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از خبرگزاری مهر ، آیت‌الله کاظم صدیقی عصر چهارشنبه در ویژه برنامه روز دانشجو در دانشکده علوم انسالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، اظهار داشت: حیات دارای مراتبی است که همان وجود است و ما باید با اختیار به سوی کشف حیات طیبه باشیم تا به آن برسیم.

وی با بیان اینکه عالم سراسر حیات، شور و شعور است، گفت: کل عالم موج حیات است و هیچ چیزی جز تسبیح و عبادت خداوند در آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه موقت تهران، با اشاره با ناشناخته بودن انسان، بیان کرد: انسان از جماد شروع می‌شود و به نبات می‌رسد و در وجود او گنجی نهفته‌است که آدم باید آن را کشف کند و ارزش و قیمتی که خداوند در او قرار داده‌است را بیابد زیرا انسان دم خداست و خداوند در خلقت او به خودش احسنت گفت.

وی به روشنفکران بی‌ایمان اشاره کرد و افزود: آنان کسانی هستند که به کارشناسان دینی توجه نمی‌کنند و دین را وارونه به خورد مردم می‌دهند.

امام‌جمعه موقت تهران، با انتقاد از شبکه‌های مجازی، گفت: این شبکه‌ها عفت عمومی را بهم می‌ریزند و با سیاست، آدمهایی را مطرح می‌کنند که کفایت اداره کشور را ندارند.

صدیقی معامله با خدا را حضور در صحنه و مقابله با دشمن، عنوان کرد و گفت: مدافعان حرم با خدا معامله کردند و رفتند و شاخ داعش را شکستند اما دشمن ما را به جان هم انداخته است، بطوریکه در بازیهای سیاسی و حکومتی هیچکس دیگری را قبول ندارد.

امام‌جمعه موقت تهران جنگ نرم را خطرناکتر از جنگ سخت دانست و گفت: جنگ نرم را جدی بگیرید.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.

(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سال‌های دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال‌ها در کوه، عصر‌ها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله‌ای فروتن بود

پا به پای زغال‌ها می‌سوخت! سرخ می‌شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود، کوره‌ای که همیشه روشن بود

بار‌هایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه‌های پابرجا، از درون مخوف تونل‌ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آواز‌های کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت