Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@04:35:50 GMT

عروسی خونین در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۶۱۹۱

عروسی خونین در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حادثه تیراندازی در مراسم عروسی دیشب(14 آذر) در کرمانشاه، گفت: در این حادثه متأسفانه چهار نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار «منوچهر امان‌اللهی» اظهار کرد: این حادثه تیراندازی شامگاه 14 آذر در جریان برگزاری مراسم عروسی در شهرک «چمن» کرمانشاه اتفاق افتاد که متأسفانه به کشته و زخمی شدن 20 نفر منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از میهمانان که سابقه شرارت و قتل نیز داشته، پس از درگیری با چند نفر از میهمانان و تهیه سلاح کلاشنیکف، اقدام به تیراندازی در مراسم می‌کند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به‌دنبال این تیراندازی 20 نفر زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان چهار نفر آن‌ها شامل یک زن و سه مرد جان خود را از دست می‌دهند.

این مقام ارشد انتظامی استان یادآور شد: با حضور به موقع پلیس در محل حادثه، سه نفر از منازعین دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری فرد ضارب که این حادثه تلخ را رقم زد، با جدیت ادامه دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عروسی خونین کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان

مسئولان فرماندهی امنیه طالبان در ولایت بامیان از وقوع دو حادثه ترافیکی در این ولایت و جان باختن یک تن و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر خبر داده اند. 

فرماندهی امنیه بامیان گفت یک حادثه حوالی ساعت ۹:۰۰ قبل از ظهر به وقوع پیوسته است که در آن ماشین باربری نوع تروبو یک طفل ۱۳ ساله را در منطقه دوآب میخزرین از مربوطات ولسوالی کهمرد ولایت بامیان زیر گرفته که بعد از انتقال به یک مرکز صحی جان باخته است.

به گفته فرماندهی امنیه بامیان حادثه دوم حوالی ساعت ۷:۰۰ بعد از ظهر بر اثر تصادف دو ماشین نوع فلانکوج در منطقه سوخته چنار از مربوطات ولسوالی سیغان ولایت بامیان رخ داده که در آن ۱۲ تن به شمول چهار زن زخم برداشته است.

از سویی هم روز گذشته در نتیجه حادثه ترافیکی در سمنگان ۲۶ نفر کشته و زخمی شدند.

عدم مراعات قوانین ترافیکی، سرعت زیاد و خرابی جاده ها، مهمترین عوامل حادثات ترافیکی در افغانستان گفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند