Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبالیست معروف از تانکر آب بیرون کشیده شد / بازپرس راز یک پارتی شبانه در تهران را برملا کرد

ماموران فوتبالیست معروف را که در جریان بازداشت شرکت کنندگان در پارتی شبانه پنهان شده بود از تانکر آب بیرون کشیدند.

مجتبی حسین پور بازپرس سابق دادسرای ارشاد دست به افشاگری بسیار جالبی زده و پرونده یک پارتی شبانه را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازپرس در این باره می گوید: «در زمان حضورم در دادسرای ارشاد یک سری پرونده های خاص مطرح می شد.
خیلی هایش قابل طرح نیست چون به هر حال به زندگی خصوصی افراد بر می گردد. نکته جالب جرائم یا تخلفاتی منتسب به چهره های معروف مثل بازیگران و فوتبالیست ها بود که مردم به آن علاقه نشان می دادند و این هم جای بحث دارد.»

حسین پور در ادامه افزود: «یک موردی داشتیم که مربوط به یکی، دو بازیکن فوتبال بود. چهره های مطرح فوتبال بودند و به همین خاطر نمی شود اشاره مستقیم کرد چون می خواهیم حرمت ها حفظ شود. جالب بود که تا حدودی قصه به فکاهی نزدیک بود. مأموران وارد منزلی می شوند که یک جمع خیلی خودمانی دوستان ورزشکار با بانوان غیرورزشکار ترتیب داده بودند. این جمع دستگیر می شوند.

در گزارش ها اسم فردی بود که بین دستگیر شده ها نبود. گزارش های دقیق حاکی از این بود که آن شخص در مهمانی  حضور داشته است.» او با لبخند ادامه می دهد: «این بار مأموران دوباره به صحنه برمی گردند و کل منزل را جست وجو می کنند تا اینکه آن شخص معروف را از داخل منبع آب بیرون می کشند! تصور کنید شخصی در چنین جایگاه اجتماعی این اتفاق برایش افتاده باشد؟ شاید خنده دار باشد ولی این اتفاق چقدر می تواند شخصیت او و فعالیت حرفه ای اش را تحت تأثیر قرار دهد؟»

«در پارتی شبانه مأموران، فوتبالیست معروف را از تانکر آب بیرون کشیدند!» این خبر سوژه محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تهران پارتی بازیکنان پارتی شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • سه عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • آمده‌ایم که بمانیم!