Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@22:42:32 GMT

برنامه کنسرت‌های پایتخت در هفته سوم آذرماه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۶۷۶۳

به گزارش پارس نیوز، 

از امروز با توجه به تنوع سبک کنسرت‌های مختلف علاقه‌مندان موسیقی برای انتخاب برنامه مورد نظر خود با چالش انتخاب مواجه می‌شوند.
در 15 و 16 آذر، هواداران موسیقی کاوه یغمایی می‌توانند در کنسرت این هنرمند که در سالن وزارت کشور اجرا خواهد شد شرکت کنند. همزمان با شب اول اجرای یغمایی ( 15 آذر) گروه نه چندان نام آشنای «قصه‌گوها» در برج آزادی میزبان علاقمندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


16 آذر آرسین رهان در سالن نیکوکاری موسسه رعد روی صحنه می‌رود و همزمان با این رویداد صحنه تالار اندیشه محل هنرنمایی فدریکو آلبانیز نوازنده ایتالیایی پیانو خواهد بود. در همین شب ایرج رحمانپور خواننده اهل لرستان در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.
در 17 آذر ماه گروه «شیوا» در فرهنگسرای نیاوران کنسرتی ویژه بانوان را برگزار خواهد کرد.
17 و18 و 19 آذر ماه هواداران بهنام بانی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در سه شب و شش اجرا میتوانند هنرنمایی این خواننده پاپ را از نزدیک ببینند.
تاکنون این خواننده با پیش فروش شش اجرا در مدت سه شب، پیشتاز فروش بلیط در هفته سوم آذر ماه است.
کنسرت-نمایش یا پرفورمنس «خط سوم» به آهنگسازی مهیار علیزاده و بازی اندیشه فولادوند رویداد دیگری است که 18 آذر ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
اما حامیان جریان موسیقی مستقل می‌توانند 18 آذرماه در کنسرت افتتاحیه فستیوال «موسیقی و آزادی» که توسط شهریار مسرور و ارکستر او در برج آزادی برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
گروه «مدار» اجرای دیگری را از اجراهای مربوط به جشنواره موسیقی و آزادی در 19 آذر ماه در برج آزادی برگزار می‌کند و اجرای سوم این جشنواره در هفته جاری به گروه «دگردیس» به سرپرستی فرشاد رمضانی نوازنده پیشکسوت گیتار باس اختصاص دارد که در 20 آذر ماه در برج آزادی روی صحنه خواهد رفت.
گروه «مارال» در 19 و 20 آذر ماه اجرای ویژه بانوان خود را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد برد.
بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ کشورمان در 21 آذر در سالن برج میلاد کنسرت خود را برگزار خواهد کرد و همزمان با او گروه «پازل بند» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برای هواداران خود اجرا خواهد داشت.
گروه همنوازی و همخوانی «خنیا» در 20 و 21 آذر ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. و همزمان با دومین شب اجرای گروه خنیا یعنی در 21 آذر گروه «بنفش» کنسرت خود را در ایوان شمس برگزار خواهد کرد.
وحید اسد اللهی نوازنده آذربایجانی ساز ناقاره، کنسرت خود را در 21 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد کرد.
فراهنگ**9494** 9053

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی وزارت کشور برج نمایشگاه بین المللی بلیط بازی موسیقی پاپ برج میلاد برج برج میلاد پایتخت موسیقی نمایشگاه بین المللی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه خزایی عصر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در این استان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است، افزود: شعار سال جاری این هفته «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج به عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی از بطن جامعه و جنس مردم همواره در همه شرایط در کنار مردم ایستاده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌عنوان حلقه‌های میانی یکی از اساسی‌ترین گروه‌های سازمان یافته بسیج محسوب می‌شود که در بحث خدمات رسانی به مردم فعالیت دارد.

خزایی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بر عهده بسیج سازندگی است، اضافه کرد: در بحث خدمات رسانی خصوصاً در روستاها و حاشیه شهر و همچنین امدادرسانی در حوادثی از جمله سیل و زلزله اقدامات ماندگاری به ثبت رسانده است.

وی از اجرای ۳۳۰ عنوان ویژه برنامه توسط نواحی و اقشار بسیج طی هفته بسیج سال جاری در این استان خبر داد و افزود: حضور در مصلاهای نماز جمعه و برپایی میز خدمت، دیدار جهادگران با مسئولان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌های این هفته در کرمانشاه است.

به گفته خزایی، اعزام بیش از ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح چندین پروژه آبرسانی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و… از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در این استان است.

کد خبر 6095294

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران