Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا علیزاده روز پنجشنبه به مناسبت هفته معلولان(12 الی 18 آذر) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وام توسط بانک های عامل برای فعالیت تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گرفت.
وی ادامه داد: شغل، مسکن و مناسب سازی سه نیاز اصلی معلولان منطقه است که با همکاری دستگاه های اجرایی و خیران برای حل آنها اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول همچنین از پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات در شش ماهه نخست امسال به 50 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در شهرستان خبر داد.
علیزاده گفت: این تسهیلات با هدف کمک به مددجویان در قالب مشاغل خرد خانگی و خود اشتغالی پرداخت شد و تا پایان سال نیز ادامه دارد.
به گفته رئیس اداره بهزیستی مهریز هم‌اکنون 12 مرکز توان‌بخشی در منطقه فعال است که 11 مرکز آن غیر دولتی و یک مورد دیگر دولتی است.
علیزاده بیان داشت: حدود 2 هزار و 500 نفر در مهریز زیرپوشش خدمات بهزیستی هستند که از این تعداد یکهزار و 300 نفر آنها جزو معلولان می باشند.
شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال بهزیستی دستگاه های اجرایی مسکن معلولان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد