Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارق معتاد و سابقه دار برای تهیه موادمخدر، یک دستگاه سواری پراید را به قیمت پنج میلیون ریال فروخته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: ماموران یگان امداد شهرستان شاهرود حین اجرای فعالیت‌ها و گشت‌های پیشگیرانه خود به پرسه زدن مشکوک جوانی در اطراف یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و موضوع را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با استعلام از سامانه‌های پلیس مشخص شد خودرو سرقتی است و با توجه به همین نکته، جوان به عنوان متهم دستگیر و تحت بازجویی قرارگرفت.

سردار قاسمی اضافه کرد: متهم که جوانی ۲۴ ساله، سابقه دار و معتاد به موادمخدر صنعتی است برای تهیه هزینه‌های اعتیادش مرتکب سرقت شده است.

به گفته وی، متهم به ۵۴ فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت و احشام در شهرستان شاهرود اعتراف کرد.

سردار قاسمی اظهارداشت: تامین امنیت و آرامش شهروندان در ابعاد مختلف اصلی‌ترین ماموریت پلیس به شمار می‌رود که ماموران با جدیت و تلاش بی وقفه شبانه روزی در شهرستان‌های مختلف استان سمنان در حال انجام وظیفه هستند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با توصیه و هشدار به عموم مردم برای رعایت اصول ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود، اعتیاد به موادمخدر را عامل بروز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی خواند.

انتهای پیام / گ

دستگیری و سارق معتاد و سابقه دار در دامغان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.

احمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید