Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: موضوع تنبیه دانش آموز مشهدی پس از یک ماه قضایی شد.

تنبیه منجر به جراحت یک دانش آموز 9 ساله از سوی معلمش در یکی از دبستانهای مشهد پس از یک ماه از وقوع آن اخیرا با شکایت والدین جنبه قضایی پیدا کرد.به گزارش رکنا، گفته می شود تا پیش از شکایت قضایی اخیر پدر این دانش آموز، بر روی موضوع تنبیه بدنی سرپوش گذاشته می شد بطوریکه فرد شاکی مدعی است پیگیری علت شکستگی بینی و گونه صورت پسرش که به عمل جراحی انجامیده، تاکنون از سوی آموزش و پرورش بی پاسخ مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی روز پنجشنبه در این خصوص گفت: گروه کارشناسی ابعاد مختلف تبیه بدنی دانش آموز 9 ساله مشهدی و روشن شدن ماجرا را بررسی می کند.

ابوالحسن حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنبیه بدنی به هر دلیل و ترتیبی باشد امری غیرقانونی و تخلف محسوب می شود لذا گروه کارشناسی آموزش و پرورش وظیفه دارد ابعاد موضوع را بررسی کرده تا اگر قصور و تخلفی از معلم سر زده اقدامات بعدی برای برخورد با متخلف صورت گیرد.

وی ادامه داد: در عین حال با توجه به شکایت قضایی پدر دانش آموز، این موضوع از طریق دادگستری نیز در حال پیگیری است اما بحث تعیین تکلیف معلم در صورت تائید تخلف، در ساختار آموزش و پرورش امری ضروری است.

نیمه آبان ماه گذشته یک دانش آموز کلاس دوم دبستان در مشهد به دلیل ضعف در یادگیری ریاضی از سوی معلم مدرسه تنبیه می شود. بر اساس ادعای صورت گرفته، در این حادثه Incident خانم معلم به صورت دانش آموز سیلی زده که موجب برخورد پسربچه با دیوار و وارد آمدن صدمات شدید می شود.

دادسرای مشهد در تماس خبرنگار ایرنا پیگری این موضوع را مربوط به حوزه دادستانی اعلام کرد. تماس خبرنگار ما برای کسب اطلاعات از دادستانی مشهد در خصوص وضعیت قضایی شکایت پدر دانش آموز آسیب دیده، به نتیجه نرسید.

خراسان رضوی افزون بر یک میلیون و 222 هزار دانش آموز شامل 700 هزار دانش آموز دبستانی دارد که 60 درصدشان در مشهد تحصیل می کنند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

همخوابی خانم معلم خصوصی با پسر دانش آموز هنگام تدریس / مادر از اتاق پسرش صدا های عجیبی شنید و ... آتش افروز پارک های تهران دستگیر شد / او مردم را به آتش می کشید + فیلم کار کثیف کفتار پیر با پسر جوان بعد از ربودن او+عکس دستگیری دختر و پسر اصفهانی در خانه مجردی / پلیس 3 شهر در تعقیب این دو بودند + عکس هنگامی که به خانه رامین برای مصرف شیشه رفتم آن روی شیطانی اش را نشان داد کتک زدن وحشتناک دانش‌آموز‌ دوم‌ ابتدایی‌ مشهدی توسط خانم معلم بی رحم+ عکس اشک های بنیامین 3 ساله تمامی ندارد / مرگ پدر لالایی مادر را بی تاثیر کرد+ عکس 10 سال زندان برای مدل زیبا و مشهور + عکس پسر مشهدی اگر به دختر موردعلاقه اش نرسد خودکشی می کند پخش فیلم حمل تابوت در مترو / هزینه‌های بالای تشییع جنازه یا قاتلان خونسرد + عکس جنجال دختر لاکچری با شالی از جنس طلا 50 بار قسم برای تبرئه از قتل مادر / به آغوش کشیدن برادر توسط خواهران در جلسه دادگاه+عکس گفتگو با جراح دردهای قربانیان اسیدپاشی+ عکس مرگ فوتبالیست ایرانی در حین بازی کردن فوتبال فیلم دردناک از آخرین لحظات زندگی فوتبالیست مشهور+ تصویر حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / التماس کرد و لی ...

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident دانش آموز قضایی شکایت تنبیه ماه عکس ایران دختر فیلم پسر تصادف مرد جوان دانش آموز کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال ۲۷ هزار دانش‌آموز استان در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند و اوراق امتحانی در استان تصحیح نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ابوالقاسم اکبری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری ۲۶۰۱ آموزشگاه در استان با ۱۹۷ هزار دانش‌آموز در ۹ هزار کلاس فعال است.

وی افزود: ۱۷۵ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و ۱۷ هزار در مدارس غیردولتی درس می‌خوانند؛ ۱۳ هزار و ۷۶۹ معلم در مدارس دولتی مشغول به کار هستند که ۷۳۳۳ نفر خانم و مابقی آقایان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های آموزش و پرورش طی دو سال گذشته با رشد خوبی مواجه شده، گفت: ۷۰ پروژه طی این مدت به بهره‌برداری رسیده و ۸۵ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس در حال ساخت است.

وی افزود: ساخت ۱۳ مدرسه با ۱۲۰ کلاس درس در مناطق طرح جهش ملی مسکن ساخته خواهد شد؛ اکنون ۳۷۳ کودکستان در سراسر استان مجوزهای فعالیت را از آموزش و پرورش اخذ کرده و ۳۲۶ مورد فعال شدند.

اکبری زیرساخت‌های ورزشی را نیز تشریح کرد و گفت: ساخت چمن‌های مصنوعی در خراسان شمالی نسبت به استان‌های هم طراز ۵۰ درصد بیشتر است.

اکبری گفت: ۱۸ زمین ورزشی رو باز برای دختران در حال ساخت است؛ ساخت ۲۰ اتاق درس تربیت بدنی نیز انجام شده و ۱۷ میلیارد تومان برای تجهیزات ورزشی مدارس جذب شده است.

وی با اشاره به پراکندگی بالای روستاهای استان افزود: ۴۸ درصد مدارس استان در روستاها هستند و ۱۸ مدرسه تک دانش‌آموزی و ۱۳۴ مدرسه کمتر از پنج دانش‌آموزی در خراسان شمالی فعال است که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی چه مقدار به عدالت آموزشی اهمیت می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در پایه‌های دهم تا دوازدهم آزمون‌ها به صورت نهایی برگزار می‌شود؛ مجموعاً حدود ۲۷ هزار دانش‌آموز در این آزمون‌ها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: تصحیح اوراق امتحانی نهایی در خراسان شمالی انجام نمی‌شود تا از هر گونه تخلف احتمالی جلوگیری شود؛ تصحیح نیز به صورت سوال به سوال خواهد بود و هر معلم یک سوال را بررسی می‌کند.

وی افزود: امسال ۵۰۹ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای علمی حائز رتبه برتر شدند که آماری خیره‌کننده است؛ همچنین سه مدال برنز جهانی کسب شد.

اکبری خاطرنشان کرد: ۱۳۱۱ نفر کودک شش تا ۱۱ سال بازمانده از تحصیل در استان وجود داشتند که ۱۰۱۱ نفر شناسایی و تعیین تکلیف و جذب آموزش و پرورش شدند.

وی در انتها گفت: طی دو سال گذشته حدود دو هزار ردیف استخدامی ماده ۲۸ اخذ شده است؛ از این تعداد ۱۰۸۹ نفر مربوط به امسال است که این رقم در دهه اخیر بی سابقه است.

کد خبر 748897

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند