Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سردار عبادالله عبداللهی مشاور فرمانده کل در امورسازندگی و فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در نشست با دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به مناسبت روز دانشجو ، به تشریح اهمیت و جایگاه مدیریت جهادی و نقش آن در برون رفت از چالش ها ومشکلات پرداخت.

سردار عبداللهی با تبریک روز دانشجو، ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در شرایط تحریم را تجلی "ما می توانیم" و نمادی از تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر فرزندان ملت توصیف وتصریح کرد:  ساخت این پالایشگاه با بالاترین استانداردهای ملی و جهانی و نیز بسیاری از پروژه های بزرگ راهبردی در کشور نشان داد که توکل به خدا ، مدیریت و روحیه جهادی و باور ظرفیت‌ها و استعدادهای بومی، نه تنها اهداف پلید و راهبردهای خصمانه دشمنان در اعمال تحریم های ظالمانه علیه نظام و ملت ایران را خنثی میکند، بلکه متضمن توسعه، پیشرفت و بالندگی کشور در عرصه های گوناگون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم الگوپذیری از دوران دفاع مقدس به عنوان نماد بارز بکارگیری مدیریت جهادی و تفکر و روحیه بسیجی ،اظهار کرد: همانگونه که ملت ایران با مقاومت و جانفشانی، عزت، اقتدار و عظمتی مثال زدنی را در دوران 8 سال دفاع مقدس فراروی همگان قرار داد، امروز نیز توجه و عمل به تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، وحدت و همدلی و ایستادگی برابر توطئه‌ها و تحریم های دشمنان که آخرین حربه آنان به شمار می رود ، ما را در برون رفت از مشکلات اقتصادی یاری خواهد کرد.

سردار عبداللهی دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور را حاصل مدیریت جهادی ، نگاه به درون و باور جوانان کارآمد ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: با وجود ظرفیت عظیم نسل جوان پرشور، انقلابی، مستعد و متخصص در کشور ، می‌توانیم در زمینه‌های مختلف به خودکفایی برسیم.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) دانشجویان را خط مقدم و پشتوانه ملت ایران براى ناکام‌سازى دشمن در عرصه جنگ اقتصادى و تحریم‌هاى ظالمانه دشمنان انقلاب و نظام اسلامى خواند و خطاب به آنان تصریح کرد: آینده کشور به برکت وجود شما جوانان درخشان تر و افتخارآمیزتر خواهد بود.

همچنین در این نشست صمیمی دانشجویان به ارایه دیدگاه ها ، نظرات و پرسش های خود در فضایی صمیمی پرداختند.

سردار عبداللهی پس از این نشست با رییس دانشگاه علم و صنعت دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار عبداللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست هم‌اندیشی با منتخبان مردم گیلان در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت، گفت: با آغاز لایحه‌ی هفتم توسعه در سال ۱۴۰۳ ضروریست تا مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان بررسی و تصمیم گیری شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل مشکلات استان با همه مسئولان پای کار باشند افزود: مشکلات حوزه کشاورزی، توسعه شهرستان‌ها، گردشگری و زیرساختی با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم مطرح شد تا برای حل مشکلات در سطح استانی و ملی تلاش شود.

دکتر اسدالله عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: برای اجرای طرح‌ها ملی در استان باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و رییس محترم قوه قضاییه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: باید مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف جمع آوری شده و همزمان با سفر این مسئولان به کشور پیگیر چگونگی برطرف شدن آن‌ها شویم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در این نشست انسجام میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف استانی و شهرستانی را از دستاورد‌های این نشست دانست و گفت: با برگزاری این جلسات می‌تواند مشکلات استان را در همه بخش‌ها شناسایی کرده و نزد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مطرح کنیم.

ابراهیم نجفی اسپیلی در ادامه، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و افزود: در روز‌های آینده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کند.

در این نشست همچنین احمدی سنگری نماینده رشت و خمام، دنیامالی نماینده بندرانزلی، علیجانی منتخب رودسر و املش، گودرزوند چگینی نماینده رودبار، لاهوتی منتخب لنگرود، فلاح منتخب رشت و خمام، رحمت زاده منتخب صومعه سرا، زارع منتخب لاهیجان و سیاهکل، معصومی منتخب فومن و شفت و اسلامدوست منتخب شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال هر یک در سخنانی با تاکید بر تداوم همدلی برای توسعه استان، دیدگاه و نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم