Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:01:17 GMT

آغاز مانور طرح زمستانی در تربت جام

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۸۴۶۳

آغاز مانور طرح زمستانی در تربت جام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نژادی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان تربت جام در مراسم شروع این طرح از آمادگی کامل این اداره برای ارائه خدمت به مسافران خبر داد و گفت: اگر چه در بخش ناوگان به دلیل فرسودگی تجهیزات اندکی ضعف وجود دارد، اما تعهد، دلسوزی و اعتقاد به کار نیرو‌های راهداری این ضعف را جبران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح از پانزدهم آذر ماه جاری آغاز شده است و تا تاریخ بیستم فروردین سال ۱۳۹۸ ادامه خواهد یافت.
نژادی با اشاره به مسیر‌های تعیین شده ویژه این مهم گفت: در طول هزار و ۶۳۰ کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی، روستایی شهرستان تربت جام، ۶ نقطه اکیپ برفروبی شامل کله مل، یکه باغ، صالح آباد، خرم آباد، کاریزنو و مرکزی تربت جام در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بدین ترتیب در مجموع ۵۰ نفر با به کارگیری ۳۲ دستگاه اعم از ۸ دستگاه گریدر، ۵ دستگاه لودر، یک دستگاه بلدوزر، ۹ دستگاه کامیون، یک دستگاه اشکوش برف روب، دو دستگاه شن و نمک پاش و همچنین ۶ دستگاه سواری کمک دار، آماده خدمت رسانی به مسافرین است.   انتهای پیام// ه.ز     طرح رژه زمستانی از پانزدهم آذر  آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای مانور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته هلال احمر ۳۰ عنوان برنامه در استان سمنان اجرایی خواهد شد، ابراز داشت: آغازگر برنامه‌ها طبق روال معمول غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های جان باختگان راه امام راحل و انقلاب است.

وی ضمن بیان اینکه فردا سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه هلال احمر میزبان رسانه‌ها و خبرنگاران است، افزود: جزئیات اقدامات و برنامه‌های هلال احمر طی یک سال گذشته از طریق اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه رژه خودرویی برای فردا سه شنبه برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: دوره دوازدهم مسابقه استانی دادرس نیز طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

درخشان بابیان اینکه تشریح برنامه‌های هلال احمر در نماز جمعه برای عموم مردم دیگر برنامه مهم است، در ادامه تصریح کرد: در میعادگاه نماز جمعه ایستگاه سلامت سنجش فشار خون نیز دایر خواهد بود.

وی از برگزاری مانور سراسری پناه گیری در مدارس با محوریت خانه‌های هلال برای روز ۲۳ اردیبهشت خبر داد و افزود: هدف از این برنامه توجه دانش آموزان و انتقال آگاهی غیر مستقیم به خانواده‌ها پیرامون روش صحیح پناه گیری هنگام بحران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انجام طرح نیابت، برگزاری اردوی توان افزایی و مانور بهداشت و درمان و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم تنها بخشی از برنامه‌های مهم هفته هلال را در بر دارد.

کد خبر 6098150

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • تصاویری متفاوت از فیلمبرداری و مانور پهپاد تهاجمی روی سطح آب | جست و جو ، یافتن هدف و حمله را ببینید
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز