Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:48:35 GMT

آغاز مانور طرح زمستانی در تربت جام

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۸۴۶۳

آغاز مانور طرح زمستانی در تربت جام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نژادی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان تربت جام در مراسم شروع این طرح از آمادگی کامل این اداره برای ارائه خدمت به مسافران خبر داد و گفت: اگر چه در بخش ناوگان به دلیل فرسودگی تجهیزات اندکی ضعف وجود دارد، اما تعهد، دلسوزی و اعتقاد به کار نیرو‌های راهداری این ضعف را جبران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح از پانزدهم آذر ماه جاری آغاز شده است و تا تاریخ بیستم فروردین سال ۱۳۹۸ ادامه خواهد یافت.
نژادی با اشاره به مسیر‌های تعیین شده ویژه این مهم گفت: در طول هزار و ۶۳۰ کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی، روستایی شهرستان تربت جام، ۶ نقطه اکیپ برفروبی شامل کله مل، یکه باغ، صالح آباد، خرم آباد، کاریزنو و مرکزی تربت جام در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بدین ترتیب در مجموع ۵۰ نفر با به کارگیری ۳۲ دستگاه اعم از ۸ دستگاه گریدر، ۵ دستگاه لودر، یک دستگاه بلدوزر، ۹ دستگاه کامیون، یک دستگاه اشکوش برف روب، دو دستگاه شن و نمک پاش و همچنین ۶ دستگاه سواری کمک دار، آماده خدمت رسانی به مسافرین است.   انتهای پیام// ه.ز     طرح رژه زمستانی از پانزدهم آذر  آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای مانور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر خریدهای جذاب پرسپولیس در زمستان بودند که در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بودند و نتوانستند مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برودند.

این بازیکن‌ها که این هفته‌ها روی فرم هستند و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده‌اند، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارند.

دیگر خبرها

  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود