Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@15:53:16 GMT

عروسی خونین در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۸۸۶۲

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حادثه تیراندازی در مراسم عروسی شب گذشته (چهارشنبه) در کرمانشاه گفت: در این حادثه ۴ تن کشته و ۱۶ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: حادثه تیراندازی شامگاه ۱۴ آذر (چهارشنبه) در جریان برگزاری مراسم عروسی واقع در شهرک چمن کرمانشاه اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به کشته و زخمی شدن ۲۰ نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از مهمانان که سابقه شرارت و قتل نیز داشته پس از درگیری با چند نفر از مهمانان و تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی افراد حاضر در مراسم می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: به دنبال این تیراندازی ۲۰ نفر زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان ۴ نفر آن‌ها شامل یک خانم و ۳ آقا، جان خود را از دست می‌دهند.

سردار امان اللهی گفت: با حضور به موقوع پلیس در محل حادثه، سه نفر از منازعین دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری فرد ضارب که این حادثه تلخ را رقم زد، با جدیت ادامه دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت