Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-09@00:21:45 GMT

نیروی انتظامی، اقدام تروریستی چابهار را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۹۰۴۷

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه تروریستی چابهار پیامی صادر کرد. آفتاب‌‌نیوز : در متن پیام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
در پی حادثه تروریستی کور صبح امروز، متاسفانه دو تن از همرزمان جان برکف فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار شهید و تعدادی از هموطنان عزیزمان نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی تردید اقتدار و امنیت کشور بزرگ ایران اسلامی با این گونه اقدامات کور و ددمنشانه خدشه دار نخواهد شد و به تحقیق فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی با حمایت مومنانه قاطبه مردم بصیرکشورمان علی الخصوص هموطنان عزیز چابهاری، تروریست های خبیثت و منحرف و مزدور را از کرده خود پشیمان خواهند کرد.
در ادامه این پیام، با تقدیم تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی و مردم شهید پرور ایران اسلامی، آمده است: هرقطره از خون این شهدای والامقام که با صلابت و شجاعت اقدام ناجوانمردانه تروریست های کوردل را ناکام گذاشتند، اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آن، قوی‌تر می‌کند.
در این پیام، ضمن محکوم کردن این حمله کور تروریستی، تاکید شده است: قطعاً پیگیری موضوع تا شناسایی و دستگیری عوامل اصلی طرح ریزی این حادثه تروریستی و  برخورد قاطع با مسببان اصلی، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان حمله تروریستی چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم

به گزارش جام جم آنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اظهار داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران به ویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیر قابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌ دچار چالش می‌شود و به طور قطع به سرنوشت برخی کشورها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، افزود: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

سرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقای دستاوردهای خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج نهاد.

وی با اشاره به اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌ کشی آشکار اسرائیل خیانت به بشریت است.

وی افزود: با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان +عکس
  • سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند