Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:21:26 GMT

تحصیل ۲۵۰ دانش آموز استثنایی در مدارس دزفول

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۹۳۴۷

تحصیل ۲۵۰ دانش آموز استثنایی در مدارس دزفول

جرجانی، از تحصیل ۲۵۰ دانش آموز در مدارس استثنایی دزفول خبر داد و گفت: آموزشگاه ۱۲ کلاسه ویژه دانش آموزان استثنایی در سال تحصیلی آینده در این شهرستان افتتاح می شود.

«عبدالمحمد جرجانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، با بیان اینکه معلولیت، مانع پیشرفت نیست، اظهار کرد: چه بسیار افرادی بودند که با غلبه بر ناتوانایی های جسمی و روانی خود توانستند افتخارات ارزشمندی برای جامعه انسانی به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول، با اشاره به تحصیل 250 دانش آموز در آموزشگاه های استثنایی شهرستان دزفول، تصریح کرد: سه مدرسه در زمینه آموزش به دانش آموزان استثنایی در این شهرستان فعال است که 87 نفر معلم وظیفه تعلیم و تربیت این دانش آموزان را برعهده دارند.

 

وی افزود: مدرسه 12 کلاسه مرحوم پگاه پریدار با مشارکت دکتر پریدار و اداره نوسازی استان خوزستان در حال ساخت است که با توجه به پیشرفت فیزیکی، در سال تحصیلی آینده جهت استفاده دانش آموزان دارای معلولیت خاص با بهره گیری از بروزترین امکانات موجود به بهره برداری خواهد رسید.

 

جرجانی، با اشاره به وجود دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری در شهرستان دزفول، بیان کرد: مرکز مشکلات ویژه یادگیری جوانه ها در شهرستان دزفول به منظور خدمت رسانی به دانش آموزان خاص آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

 

وی از تحصیل تعدادی از دانش آموز تلفیقی در مدارس عادی شهرستان دزفول خبر داد و اضافه کرد: 460 دانش آموزان دیر آموز، دارای هوش بهری مرزی، کم بینا، کم شنوا، دارای معلولیت جسمی – حرکتی و اختلالات یادگیری در مدارس عادی و در کنار سایر دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول، عنوان کرد: 20 دانش آموز دارای شرایط حاد نیز امسال با حمایت مدیران مدارس و معلمان در مدارس ابتدایی به منظور همنشینی با سایر دانش آموزان در آموزشگاه های عادی سازماندهی شدند.


وی از مسئولین شهرستان خواست تا با نگاه ویژه به دانش آموزان و افراد دارای معلولیت، زمینه را از نظر فیزیکی و محیطی برای حضور آنان در جامعه فراهم آورند و با مناسب سازی مسیرهای تردد، شاهد رشد و بالندگی آنها باشیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مشهد خراسان جنوبي بیرجند استان سمنان دولت استان بوشهر حوزه هنری دزفول مدارس استثنایی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری