Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج گفت: نیروهایی با سطح سواد کم و بعضاً بی‌سواد در شهرداری سنندج مشغول به فعالیت هستند. ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج،  حشمت‌الله صیدی ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان که با موضوع «فضای مجازی و سلامت» در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی علاوه بر اینکه می‌تواند کاربردهای بسیار مثبتی داشته باشد، این ظرفیت را داراست که مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از جنبه‌های کاربردی فضای مجازی جو سازی و گسترش فضای نقد در جامعه است، افزود: شهرداری همواره در سیبل اقسام و انواع اتهامات و مشکلات قرار گرفته و این در حالی است که اگر نقدها و انتقادهای مطرح شده در فضای مجازی مربوط به مسائل واقعی، علمی، فنی و واقع‎بینانه و در عین حال منصفانه باشد، می‌توان از آن در راستای رفع چالش‌ها و کاستی‌های موجود استفاده کرد.

شهردار سنندج با ذکر اینکه نیروهای شهرداری، نیروهای مظلومی هستند، تصریح کرد: در تدبیر جدید شهرداری اولویت بر جذب نیروهای شایسته، سالم و نخبه است.

وی با اعلام اینکه مشکل نیروی کیفی امروزه گریبان‌گیر شهرداری سنندج است، گفت: نیروهایی با سطح سواد کم و بعضاً بی‌سواد در شهرداری سنندج مشغول به فعالیت هستند که این امر منجر شده در برخی جاها نیروی کیفی در شهرداری که بتوان از آنها استفاده کرد، وجود نداشته باشد.

صیدی با اشاره به اینکه این کاستی در شرایطی حاکم شده که شهرداری سنندج با مازاد نیرو روبرو است، ادامه داد: متأسفانه شهرداری سنندج با کمبود نیروی کیفی روبرو است.

مروری بر وعده‌های شهردار سنندج در نخستین نشست خبری نارضایتی از عملکرد شهرداری‌های کردستان بسیار زیاد است/شهردار سنندج با "نیروهای ‌متهم به فساد" برخورد کند اعتراف تلخ شهردار سنندج به ناتوانی‌اش در ساماندهی دستفروشان

شهرداری که توانایی حقوق کارکنان شهرداری سنندج را ندارد!

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل شهرداری سنندج در خصوص محدودیت منابع مالی و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری است، اظهار کرد: نصف حقوق مهرماه کارکنان شهرداری سنندج پرداخت شده و حقوق آبان و در ادامه آذرماه کماکان پرداخت نشده است.

شهردار سنندج با ذکر اینکه میزان درآمد سرانه شهرداری سنندج در میان شهرداری‌های کشور حداقل میزان را به خود اختصاص داده است، گفت: سالانه به طور میانگین مبلغ 280 هزار تومان از شهروندان سنندجی در قبال خدمات شهری اخذ می‌گردد که این رقم در مقایسه با شهرهای دیگر بسیار ناچیز است.

به گفته وی در استان کردستان صنایع و درآمدهای ناشی از آن وجود ندارد و همین عدم توسعه یافتگی منجر به محدود شدن منابع درآمدی شده است.

شهردار سنندج در ادامه با بیان اینکه فضای جامعه یک فضای ناامید کننده است، خاطرنشان کرد: همه روزه شاهد هستیم که مباحث ناامیدکننده به جامعه پمپاژ می‌شود.

وی با ذکر اینکه اگر امکانات فراهم شود می‌توان در قالب برنامه‌های مناسبتی، رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی، شادی را به جامعه بازگرداند، اضافه کرد: این مهم نیازمند حمایت و همکاری سایر نهادهای خدمت‌رسان است.

صیدی با بیان اینکه سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج دارای 9 میلیارد و 300 میلیون بدهی است، یادآور شد: درآمد این سازمان تنها کفاف 50 درصد حقوق و مزایای کارکناش را می‌دهد.

شهردار سنندج در پایان از تعهد شهرداری به ستاد سازماندهی امور جوانان استان خبر داد و گفت: تمامی ظرفیت‌های کارشناسی و اجرای شهرداری در راستای تحقق اهداف ستاد بکار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد