Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:07:26 GMT

شادی جنجالی گلزن ۱۲۰ کیلویی استقلال در دربی!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۱۹۶۲

شادی جنجالی گلزن ۱۲۰ کیلویی استقلال در دربی!

بهنام بانی خواننده معروف که امروز در دربی هنرمندان گلزنی کرد، با شادی جنجالی اش حسابی خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی هنرمندان امروز در شرایطی برگزار شد که چهره های هنری مشهوری نظیر بهنام بانی هم در آن حضور داشتند. بانی امروز با شماره ۳۳ در تیم آبی پوش دیده شد و در کنار ستارگانی چون رضا عنایتی، مهاجم تیم هنرمندان استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در نیمه دوم با جایگیری در محوطه جریمه تیم پرسپولیس، از اشتباه مدافعان این تیم استفاده کرد و با یک ضربه، توپ را وارد دروازه هنرمندان پرسپولیس کرد و پس از آن به شکلی عجیب و جنجالی خوشحالی اش را نشان داد.

 

 

 

بانی که انگار خودش هم گلزنی را باور نکرده بود، با شور و اشتیاق عجیبی به سمت نقطه کرنر دوید و پرچم کرنر را در دست گرفت و سپس شادی اش را تیمی ها تقسیم کرد. گام های بلند و چند لحظه ای بهنام بانی به سمت نقطه کرنر باتوجه به وزن بالای او صحنه های جذابی ایجاد کرد که حالا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

 

بانی پیش تر علاقه اش به تیم پرسپولیس را اعلام کرد اما امروز پیراهن آبی را بر تن کرد و موفق به گلزنی هم شد و با شادی گل عجیب و غریبش به نوعی در نقش مهدی هاشمی نسب ظاهر شد!

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این موقعیتی استثنایی است که در رختکن یک تیم برنده باشید. در این صورت فوتبال برای شما تبدیل به یک شغل مهیج و هیجان‌انگیز خواهد شد. بنابراین اگر دو عضو از کادرفنی استقلال کنار خط انگار از حال رفته‌اند، کاملا حق با آنهاست، چون شادی زایدالوصفی که در تن آنهاست، فقط از این طریق بروز پیدا می‌کند.

این تصویری است که رسانه استقلال از لحظه شادی نیمکت مس از گل سرنوشت‌ساز گوستاوو بلانکو در مسابقه دیروز مقابل ذوب‌آهن منتشر کرده که در لحظات پایانی بازی به ثمر رسید و ارزشش به اندازه صدرنشینی تیم نکونام و یک‌ گام بلند دیگر به سوی قهرمانی بود. اتفاقی که شاید از کلاسیک‌های این فصل برای استقلال بشود.

دیگر خبرها

  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا