Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، با رسیدن به آخرین روز فعالیت بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال محمدرضا ساکت از سمت دبیرکلی فدراسیون کنار گذاشته شد. این در حالی است که مشکل اصلی فدراسیون فوتبال که بازنشسته بودن اعضای هیات رئیسه بود هنوز پابرجاست.

سایت فدراسیون فوتبال با اعلام خبر کنار رفتن محمدرضا ساکت نوشت: رییس فدراسیون فوتبال با قبول درخواست محمدرضا ساکت و ضمن تقدیر از زحمات وی، بنا به اهمیت عدم توقف فعالیت های اداری و اجرایی روزمره فدراسیون فوتبال از تاریخ ۹۷/۹/۱۵، ابراهیم شکوری را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتی از حکم شکوری آمده است:«امید است با اتکال به خداوند بزرگ نسبت به انجام فعالیت های تعیین شده اقدامات لازم را به عمل آورید.»

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری که سابقه بازی در تیم های سایپا و پرسپولیس را دارد، در چند سال اخیر به عنوان معاون محمدرضا ساکت در فدراسیون فوتبال فعالیت کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

دیگر خبرها

  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات