Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- معاون اول رییس جمهوری اقدامات تروریستی را که با هدف تفرقه افکنی در صفوف ملت ایران توسط دشمنان طراحی و اجرا می شود، محکوم به شکست دانست وتاکید کرد: این قبیل اقدامات عزم جمهوری اسلامیی ایران را برای مبارزه با تروریسم راسخ تر خواهد کرد.

به گزارش روز پنجشنبه گروه سیاسی ایرنا از پایگاه خبری معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در پیامی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی چابهار، شهادت دو نفر از فرزندان خدوم و غیور ملت ایران در نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن پیام معاون اول رییس جمهوری آمده است: حادثه تروریستی انفجار مقابل مقر نیروی انتظامی در شهرستان چابهار که منجر به شهادت دو نفر از فرزندان غیور و خدوم ملت ایران در نیروی انتظامی و مجروحیت تعدادی از هموطنان بیگناه و مظلوم در چابهار شد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
«یقیناً این دست اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می شود محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد و بر اتحاد و انسجام بیشتر ملی می انجامد.»
در ادامه پیام جهانگیری آمده است: ضمن تسلیت این حادثه تلخ به ملت ایران به ویژه خانواده های گرامی این عزیزان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بخصوص شهرستان چابهار، از استاندار محترم و همه مسئولین انتظامی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان می خواهم تمام توان و تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی به کار گیرند. از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا در عملیات انتحاری امروز تروریست ها به مقر انتظامی شهرستان چابهار حمله کردند. در این عملیات 2 نفر از هموطنان شهید و 40 تن مجروح شدند.
‌سیام**9402**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون اول حادثه تروريستي چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد