Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@03:17:11 GMT

راه حلی برای لذت بردن از بازی موبایل+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۳۳۰۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک جوان خلاق برای لذت بردن از بازی با موبایل ایده جالبی دارد.

حجم ویدیو: 8.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

یک جوان خلاق با استفاده از چوب بستنی، و اتصال آن به تلفن همراه، فضایی شبیه به دسته بازی ایجاد کرد که با این ایده، لذت بازی با موبایل، دوچندان می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پلیس فداکار مانع ورود خودروی عامل انتحاری به مقر نیروی انتظامی در چابهار شد+ عکس ۵ روستای شوش در خطر غرق شدن/ درخواست کمک فوری عربستان در حادثه تروریستی چابهار نقش دارند+ عکس دستگیری مرتبطان حادثه تروریستی چابهار همخوابی خانم معلم خصوصی با پسر دانش آموز هنگام تدریس / مادر از اتاق پسرش صدا های عجیبی شنید و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. جزییات جدید به همراه اولین عکس ها از حادثه تروریستی امروز / حمام خون در چابهار+فیلم و تصاویر آتش افروز پارک های تهران دستگیر شد / او مردم را به آتش می کشید + فیلم کار کثیف کفتار پیر با پسر جوان بعد از ربودن او+عکس دستگیری دختر و پسر اصفهانی در خانه مجردی / پلیس 3 شهر در تعقیب این دو بودند + عکس هنگامی که به خانه رامین برای مصرف شیشه رفتم آن روی شیطانی اش را نشان داد کتک زدن وحشتناک دانش‌آموز‌ دوم‌ ابتدایی‌ مشهدی توسط خانم معلم بی رحم+ عکس 10 سال زندان برای مدل زیبا و مشهور + عکس پسر مشهدی اگر به دختر موردعلاقه اش نرسد خودکشی می کند پخش فیلم حمل تابوت در مترو / هزینه‌های بالای تشییع جنازه یا قاتلان خونسرد + عکس 50 بار قسم برای تبرئه از قتل مادر / به آغوش کشیدن برادر توسط خواهران در جلسه دادگاه+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازی موبایل جوان فیلم ساعت ویدیو ها عکس ایران فیلم دختر دانش آموز مرد کرمانشاه جوان حادثه تروریستی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان