Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سید عباس صالحی امروز در ادامه سفر استانی خود به جنوب استان سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرانه مصرف خانوار در حوزه فرهنگ، تفریحی و اوقات فراغت در کشور زیر سه درصد است. وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا سهم فرهنگ در سبد خانوار افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به طرفی برویم که ایران تنها تهران نیست و این مساله مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.   وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با وجودی که بودجه فرهنگی کم است اما فضای حوزه های فرهنگی استان‌ها را افزایش می دهیم.   صالحی بیان کرد: در بودجه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همه معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه بودجه استانی تنظیم شده است.   وی با بیان اینکه گسترش فضاهای فرهنگی و هنری باید مورد توجه مدیریت شهری باشد، گفت: باید توجه داشت که مکان‌های فرهنگی و هنری در شهرها دریچه‌های تنفسی روح هستند و مدیران شهری به این مهم توجه خاصی داشته باشند.   وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اضافه کرد: از کلنگ‌زنی‌هایی که به جایی نمی‌رسند باید خودداری کرد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی کامل برای تکمیل مراکز فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان را دارد.   صالحی در پایان با موافقت برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مرزی با مرکزیت ایرانشهر گفت: از راه اندازی این جشنواره با موضوع اقوام و مرز به مرکزیت ایرانشهر حمایت می کنیم.

 

۱۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۹

 

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هنر فرهنگ هویت سبد خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد