Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران در حوزه بسته بندی آب شرب، گفت: با حمایت دستگاه قضایی 10 هکتار از بستر رودخانه که مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته بود آزادسازی شد. به گزارش بلاغ، ولی‌الله ولی‌پور در جلسه حفاظت از منابع آب با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید در شهرستان آمل تمامی مجوزهای بسته بندی آب معدنی در دست ساماندهی است، اظهار کرد: مشارکت مردم در مدیریت و حفظ کمی و کیفی آب ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تخصیص مقدار 162 لیتر آب برای 31 شرکت آب معدنی در سال‌های گذشته، اظهار کرد: از 31 مورد تخصیص صادره به مقدار 162 لیتر، 12 مورد با تخصیص 55 لیتر به علت عدم بهره‌برداری و عدم ایجاد اشتغال لغو تخصیص شدند.


رئیس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد در ادامه عنوان کرد: 13 واحد بسته بندی آب شرب با تخصیص 65 لیتر در حال احداث کارخانه هستند.

این مسئول با بیان اینکه 6 کارخانه با تخصیص 42 لیتر و با اشتغال‌زایی مستقیم بیش از 200 نفر در حال تولید و فعالیت هستند، افزود: جهت حمایت از سرمایه‌گذاری، امور منابع آب طی مدت 24 ساعت موافقت نامه اولیه را صادر می‌کند.

ولی‌پور با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران در حوزه بسته بندی آب شرب (آب معدنی)، یادآور شد: نظارت دقیق در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه و نهرها و مجاری آبی غیرمجاز و ممنوع است، تاکید کرد: دهیاران و شهرداران در برخورد قاطع با متخلفان همکاری کنند.

رئیس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد با اشاره به حمایت دستگاه قضایی نسبت به آزادسازی 10 هکتار از بستر که مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته بود، گفت: با پیگیری امور منابع آب 40 هکتار از بستر رودخانه تعیین تکلیف و بیش از 70 هکتار از بستر رودخانه جهت تعیین تکلیف در دست اقدام است.

ولی‌پور در پایان گفت: آزادسازی بیش از 80 هکتار از بستر رودخانه از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار