Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@12:09:04 GMT

اعطای وام ۸۰۰ میلیاردی به اشتغال روستایی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۵۲۷۶

اعطای وام ۸۰۰ میلیاردی به اشتغال روستایی

اصغر نورالله زاده از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ طرح به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان طی سال جاری در این صندوق خبر داد.

گروه کار و تعاون بازارنیوز : به گفته اصغر نورالله زاده ، صندوق کار آفرینی امید از جمله موسسات عاملی بود که برای پرداخت تسهیلات روستایی در ابتدای سال با تاخیر به سامانه کارا متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهارداشت: صندوق با این وجود تمامی امکانات خود را برای حرکت پرشتاب در حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها بسیج و توانست عملکرد مطلوبی در این بخش از خود به نمایش بگذارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق مدنظر طی سال جاری افزون بر ۳۳ هزار طرح مربوط به تسهیلات اشتغال پایدارروستایی را مورد بررسی قرار داده که از این تعداد ۲۲ هزار طرح به ارزش یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفته است.

وی افزود: اعتباری که در مرحله اول جهت پرداخت تسهیلات روستایی به صندوق مزبور اختصاص یافت یک هزار میلیارد تومان بوده که ۵۰۰ میلیارد تومان سهم صندوق توسعه ملی و ۵۰۰ میلیارد مربوط به منابع داخلی بوده است.

نورالله زاده در ادامه از انعقاد قرارداد ۱۸ هزار و ۵۰۰ طرح به مبلغ ۹۲۰ میلیارد تومان بین متقاضیان در سراسر کشور خبرداد و اظهارداشت: از این تعداد قرارداد تسهیلات حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ طرح به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان تاکنون به افراد متقاضی پرداخت و بقیه نیز در مسیر پرداخت قراردارد.


رادیو اقتصاد

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000BE5 برچسب ها: کار و تعاون ، اشتغال ، وام ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کار و تعاون اشتغال وام بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی، باید موانع و مشکلات را رفع و به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بست.

رضازاده گفت: در شان نظام اسلامی نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شان و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی، باید تسهیل‌گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر کمک کنیم.

کد خبر 6088840

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی