Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری، صبح امروز در نشست شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: آموزه‌های دینی ما به خوبی جایگاه شهید و شهادت را تبیین کرده اند و شهدا جزو بندگان برگزیده خداوند بودند و بالاترین درجه ایثار نیز نصیب شهیدان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیتی که در زمان جنگ بوده، تقدیم ۲۸۵ شهید و ۴۳۱ جانباز و ۱۳ آزاده سرافراز، جمعیت بسیار قابل توجهی است که در شهرستان خلیل آباد وجود دارد و این شهرستان در حوزه ایثارگری دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه با بیان اینکه امروز هر کاری که انجام دهیم در حقیقت انجام وظیفه است، تصریح کرد: رعایت و عمل به وصایای شهدا و حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا از اولویت کار همه مدیران است.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم و دوازدهم نیز به این موضوع بسیار توجه داشته است، اذعان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با صبر و استقامت خود به عنوان سرمایه‌های بزرگ کشور هستند و عزت، اقتدار، افتخار و بقای کشور ایران اسلامی را تضمین و تثبیت کردند.

شاکری با اشاره به اینکه مدیران شهرستان به صورت مستمر بازدید از خانواده معظم شهدا را در دستور کار دارند، عنوان کرد: آنچه که در توان هست برای رفع مشکلات خانواده معظم شهدا به کار گرفته می‌شود و ارتباط مستمر مدیران با خانواده معظم شهدا برقرار است.

وی در ادامه به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان اشاره کرد و افزود: ۹۴۹ نفر تعهد اشتغال شهرستان خلیل آباد در سال ۹۷ بوده است که بیش از ۱۱ میلیارد و دویست میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته اشتغال ایثارگران نیز در کارگروه تخصصی توسعه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تشکیل خواهد شد، تشریح کرد: عدم مهارت کافی متقاضیان، حلقه مفقوده اشتغال است.

وی همچنین ادامه داد: خلیل آباد یک منطقه کشاورزی است و در این شهرستان کارخانه جات وجود ندارد و متقاضیان اشتغال باید یک مهارتی داشته باشند تا تسهیلات دریافت کنند.

شاکری در پایان با اشاره به وضعیت ساماندهی گلزار شهدای شهرستان خلیل آباد، خاطرنشان کرد: بخشداران موظف شده اند که از محل اعتبارات دهیاری‌ها و همچنین کمک و مساعدت خیرین نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان