Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  امیر سامری درباره تماس‌های مشکوک برخی افراد سابق تیم فوتبال باشگاه کارون اروند با بازیکنان این تیم اظهار داشت: این اتفاق مدتی است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد و مختص باشگاه کارون اروند نیست. متأسفانه برخی افراد دست به این اقدام می‌زنند. به خصوص افرادی که در تیم‌های دیگر حضور دارند، در آستانه بازی رودرروی دو تیم چنین کاری انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جدایی چند بازیکن کارون اروند از این تیم پس از جدایی اکبر میثاقیان گفت: این چند نفر، بازیکنان میثاقیان بودند و از لحاظ سنی شرایط مناسبی نداشتند. با این حال از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع هستیم و اگر در این بخش به نتیجه نرسیم، در مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد. برخی مربیان وقتی به تیمی می‌روند، چند بازیکن به تیم خود می‌برند و زمانی که از باشگاه جدا می‌شوند، این بازیکنان هم در تمرینات حضور نمی‌یابند. این رفتارها نخ‌نما شده است.

«ما صداهای ضبط شده از اطرافیان میثاقیان داریم که با بازیکنان تیم ما تماس گرفتند و تمرکز آنها را به‌هم ریختند.»، مدیرعامل باشگاه کارون اروند با بیان این جمله تصریح کرد: بازیکنان و مربیان قبلی تیم ما بیش از ارزش فنی خود پول گرفتند. ما امکانات خوبی داشتیم که با این وجود، عدم برنامه‌ریزی کادر فنی پیشین باعث شد دچار مشکل شویم.

سامری در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه کارون اروند با مشکلات مالی مواجه است یا خیر، خاطرنشان کرد: باشگاه تاکنون به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل کرده است. آنها 30 درصد از قرارداد خود را پیش از شروع فصل دریافت کردند و قسط دوم قرارداد اعضای تیم را هم پرداخت می‌کنیم. اعضای کادر فنی هم شبانه‌روزی برای حل مشکلات فنی تیم تلاش می‌کنند و امیدوارم تا پایان نیم‌فصل اول، بخش زیادی از عقب‌افتادگی‌های خود را جبران کنیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی

بازدید 11 مصطفی میرسلیم درباره صادق خلخالی مدعی شد: »من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده‌ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قبیل کارها زیاده‌روی هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.» اظهارات تکان دهنده میرسلیم را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم