Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:52:52 GMT

زن افغان شوهرش را با تبر کشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۹۷۵۰

حوادث رکنا: یک زن که شوهرش را با استفاده از تبر کشته توسط پلیس پروان بازداشت شده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محمدکاظم قاضی‌زاده، مدیر مبارزه با جرایم جنایی شهر پروان گفت: این زن شب گذشته در روستای لغمانی مرکز این شهر شوهرش را با تبر کشته است.
مدیر مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پلیس Police پروان گفته است که فرد قاتل، بازداشت شده و در تحقیقات ابتدایی به جرم Crime خود اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

جسد برهنه خانم سرآشپز در کوهستان پیدا شد / به زن جوان تجاوز شده بود+عکس این زن و شوهر فاسد دختر 14 ساله را برای هوسهای کثیف خود خریدند+عکس خانم معلم بی شرم با دانش آموزش در حیاط مدرسه بی حیایی می کرد! +عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس حادثه وحشتناکی که راننده تریلی در بزرگراه ایجاد کرد + فیلم داور بین المللی کشتی ایران درگذشت+عکس جسد دومین سرنشین پراید سقوط کرده در رودخانه فومن بعد از 13 روز پیدا شد+تصاویر این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! سقوط هولناک یک مرد در دریاچه تمساح ها + فیلم این مرد دختر 5 ساله را دزدید و7 سال به او تجاوز کرد تا باردار شود+عکس این فیلم را حتما ببینید / هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری اینترنتی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents جنایی پلیس Police جرم Crime اخبار حوادث شوهر قاضی شهر افغان تبر حوادث افغانستان اخبار افغانستان عکس فیلم حادثه تروریستی دختر دانش آموز عروسی مرد بیمارستان جوان معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد دو نظامی کشته شده، گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

امروز همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه