Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، چانجیوچو رئیس فدراسیون روبوکاپ آسیا در مراسم افتتاحیه مسابقات روبوکاپ آسیا و اقیانوسیه گفت: ایران در حوزه روبوکاپ رشد بسیار خوبی داشته و این دانش خلاق در ایران پله‌های ترقی را طی کرده است.

وی افزود: امسال ایران میزبان دومین دوره از مسابقات روبوکاپ است و مسابقات روبوکاپ امسال در 5 دسته برگزار می‌شود که تیم ایران در تمام حوزه‌ها کار کرده و دارای مقام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چانجیوچو گفت: حل موضوعات مختلف، رفع چالش‌ها و افزایش دانش مهندسی از جمله فعالیت‌هایی است که ربات‌ها انجام می‌دهند که سبب پیشرفت و رشد زندگی می‌شوند.

رئیس فدراسیون روبوکاپ آسیا گفت: تیم روبوکاپ این دانشگاه در بسیاری از مسابقات جهانی برگزیده شده و دانشجویانی که در این تیم رشد کرده‌اند، همگی دارای مقام و علم بالایی هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت روبوکاپ در ایران باشیم زیرا تیم این کشور دانشجویان بسیار خوبی دارد و آینده ایران به وسیله این ربات‌ها می‌تواند پیشرفت داشته باشد.

چانجیوچو با اشاره به دانشجویانی که در حوزه روبوکاپ فعالیت می‌کنند، بیان کرد: امروز بیش از 2 هزار دانشجو در حوزه روبوکاپ در این نمایشگاه و در ایران فعالیت دارند و بسیاری دیگر از آنها در خارج از کشور ایران فعالیت می‌کنند و ایران می‌تواند بزرگ‌ترین خانواده رباتیکی را داشته باشد.

وی افزود: ایران امسال میزبان دومین دوره است و ما می‌توانیم از این مسابقه تجربه خوبی داشته باشیم و ایران بهترین کشور در زمینه روبوکاپ خواهد بود.

انتهای پیام/

108 / 167 روبوکاپ آسیا مسابقات چانجیوچو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روبوکاپ آسیا مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی