Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: با همکاری دادگاه تجدید نظر استان سمنان و ایجاد بستر‌های مناسب توسط معاونت آمار و فناوری دادگستری استان جلسه رسیدگی به پرونده متهمان به صورت ویدئو کنفرانس و از راه دور برگزار شد.

به گزارش رکنا، همکاری دادگاه تجدید نظر استان و ایجاد بستر‌های مناسب توسط معاونت آمار و فناوری دادگستری استان سمنان جلسه رسیدگی به پرونده متهمان به صورت ویدئو کنفرانس و از راه دور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی محمد خاکباز زاده مستشار شعبه اول دادگاه تجدید نظر که ریاست اولین جلسه رسیدگی ویدئوکنفرانسی به پرونده‌ی متهمان زندانی Prisoner را برعهده داشت گفت: برگزاری این جلسه ضمن سرعت بخشی به روند رسیدگی پرونده که از دغدغه‌های مهم مراجعین می‌باشد از خطرات امنیتی، هزینه‌های ایاب ذهاب و بدرقه متهمان نیز می‌کاهد.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در این پرونده متهم از زندان Prison شاهرود به سالن ویدئو کنفرانس همان شهرستان منتقل و تحقیق از وی به صورت غیر حضوری انجام شد.

قاضی خاکباز زاده افزود: این جلسه ویدئو کنفرانسی در اجرای مواد ۶۵۹، ۳۵۵ و ۱۷۵ قانون Law آئین دادرسی کیفری و ماده ۲۵ آئین نامه استفاده از سامانه‌های مخابراتی و رایانه‌ای برگزار شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

جسد برهنه خانم سرآشپز در کوهستان پیدا شد / به زن جوان تجاوز شده بود+عکس این زن و شوهر فاسد دختر 14 ساله را برای هوسهای کثیف خود خریدند+عکس خانم معلم بی شرم با دانش آموزش در حیاط مدرسه بی حیایی می کرد! +عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا زن افغان شوهرش را با تبر کشت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام احمقانه مرد کارتن خواب در خیابان + فیلم 3 آتش سوزی سریالی در 2 دقیقه در کرمان / ماجرا چه بود !؟ ستاره ۹ ساله دختر تهرانی چرا خودکشی کرد !؟ صحنه‌ هولناک گیر افتادن مسافر مترو لای در قطار+فیلم این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! سقوط هولناک یک مرد در دریاچه تمساح ها + فیلم جسد دومین سرنشین پراید سقوط کرده در رودخانه فومن بعد از 13 روز پیدا شد+تصاویر داور بین المللی کشتی ایران درگذشت+عکس کتک کاری معلم و شاگرد در مدرسه+فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندانی Prisoner زندان Prison قانون Law اخبار حوادث پرونده متهمان ویدئو استان سمنان عکس فیلم حادثه تروریستی دختر دانش آموز عروسی مرد بیمارستان جوان معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است

وزیر کشور به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده پرداخت و اعلام کرد که مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه‌های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای